آفتاب

استقرار 104 آمبولانس اورژانس همزمان با روز طبیعت در بوستان های تهران

استقرار 104 آمبولانس اورژانس همزمان با روز طبیعت در بوستان های تهران

تهران- ایرنا- مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران گفت: همزمان با روز طبیعت 208 تکنسین اورژانس با بهره مندی از 104 دستگاه آمبولانس در محدوده بوستان ها، فضاهای سبز و معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت مستقر می شوند.

حسن عباسی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مرکز اورژانس تهران امسال همچون سال های گذشته در روز طبیعت(13 فروردین) به منظور ارائه خدمات درمانی ضروری به شهروندان 104 دستگاه آمبولانس به همراه 208 تکنسین از جمله پزشک، پرستار و کارشناس فوریت های پزشکی را در مکان های پرتردد و شلوغ شهر تهران مستقر می کند.
وی اظهار کرد: در روز طبیعت تکنسین های حدود 200 پایگاه اورژانس شهر تهران با استفاده از یگان امداد هوایی در آماده باش کامل هستند.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: عوامل اورژانس از بامداد فردا (یکشنبه) و تا پایان روز و بازگشت مردم از مکان های تفریحی در مکان های مشخص شده حضور داشته و آماده ارائه خدمات درمانی به شهروندان و گردشگران نوروزی هستند.
وی از عموم مردم خواست که همچون سالهای گذشته با عوامل اورژانس همکاری داشته و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس مراتب را به سامانه 115 و یا تیم های درمانی مستقر در سطح شهر گزارش کنند.
به گزارش ایرنا، درهمین ارتباط و همزمان با روز طبیعت 620 آتش نشان در 260 نقطه از بوستان ها، امکان تفریحی، معابر اصلی و بزرگراهی پایتخت مستقر می شوند.
خبرنگار: سید جواد آل داود - انتشار دهنده: محسن فتاحی
تهرام/7243**1625
کد N1669270

وبگردی