آفتاب
بازی ایرانی در نوروز ایرانی-۱۳؛

هیجان جنگ قدرت در جهان‌های موازی/ کارت بازی در دست شماست

هیجان جنگ قدرت در جهان‌های موازی/ کارت بازی در دست شماست

بازی «استیم کارت» در سبک بازی‌های استراتژیک ایرانی، جزو موفق‌ترین بازی‌هایی است که طی سال گذشته به بازار عرضه شد.

خبرگزاری مهر- گروه فرهنگ: «در جهانی دیگر به موازات جهانی که ما در آن زندگی می‌کنیم، نبردی سخت بر سر قدرت در جریان است. قهرمانی از مسئولیت خود شانه خالی می‌کند و سرنوشت آن جهان را به دست فردی می‌سپارد که توان پشت سر گذاشتن هر مانعی را دارد، به شما...» این روایت رسمی سازندگان «استیم کارت» برای معرفی جهان داستانی این بازی است. بازی‌ای که در میان بازی‌های سبک استراتژی ایرانی یکی از هیجان‌انگیزترین پیشنهادات برای تجربه است.

«استیم کارت» در قالب استراتژی هوش و توان شما را به چالش می‌کشد و شما در مقام گیمر می‌توانید به روش‌های مختلفی حریفان خود را پشت سر بگذارید، قهرمان لیگ شوید، دیگران را غارت کنید و رتبه‌های بالا را در رده‌بندی از آن خود کنید.

در این بازی می‌توانید با کارت‌هایی که در اختیار دارید به کارت‌های حریف حمله کنید و با انتخاب کارت‌هایی که ویژگی‌های مناسب و تخریب‌گری دارند، کارت‌های حریف را خنثی کنید. استیم‌کارت با قابلیت نبرد مجازی و حقیقی در سبک‌های گوناگون بازیکن را غرق در داستان خود می‌کند و افکت‌های صوتی و تصویری آن کاربر را تا مدت‌ها به خود مشغول نگه می‌دارد.

این بازی مهیج شما با قدرت انتخاب کارتهای مورد نظرتان در میدان نبرد به مبارزه دعوت می‌شوید که ساختار متفاوتی در بین بازی‌های کارتی دیگر دارد. در هر برد شما باید کارت‌های نگهبان حریف مقابلتان را با حمله‌های موفقیت آمیز از بین ببرید.  شما می‌توانید سطح کارت پایه خود را ارتقا دهید. کارت‌های خود را احضار کنید و با رو کردن کارت، از قابلیت‌های مختلف کارت‌ها بهره ببرید و حتی برای موفقیت‌های خود کارت‌ها را قربانی کنید.

شما در این بازی با روایت‌های گوناگون می‌توانید به دوئل با حریفان خود بروید و با پیروزی به مراحل بالاتر صعود کنید. نکته جالب‌تر هم اینکه همراه داشتن یک یار کمکی که پیشنهاداتش بازیکن را در روند بازی حمایت می‌کند یکی از مهترین نقاط قوت بازی «استیم ‌کارت» است که آن را از سایر عناوین مشابه در بازار گیم ایران متفاوت کرده است.

کد N1669124

وبگردی