آفتاب

نمایش عکس‌نگاره‌های «جشن آری» در تهران

نمایش عکس‌نگاره‌های «جشن آری» در تهران

همزمان با سی و هشتمین سالگرد روز جمهوری اسلامی عکس‌نگاره‌های «جشن آری» در تهران به نمایش درآمد.

به گزارش ایلنا، عکس نگاره‌های «جشن آری» با مرور پیام حضرت امام خمینی(ره) به مناسبت روز جمهوری اسلامی و تصویر پرچم کشور در فرهنگسرای نوروز در سطح شهر تهران و در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی به نمایش در آمده است.

این مجموعه شامل ۱۲ قاب از عکس نگاره است که در قالب بیگ آرت در فرهنگسرای نوروز در سطح شهر تهران و در قطع ۵۰ در ۷۰ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است. تصاویر این مجموعه از عکس های جشنواره پرچم برگزیده شده است.

این نمایشگاه تا نوزدهم فروردین ۱۳۹۶ در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی و تا سیزدهم فروردین در مراکز سازمان فرهنگی هنری در سطح شهر تهران به کار خود ادامه خواهد داد.

در این نمایشگاه عکس هایی از امیرعلی جوادیان، سعید صادقی، فرزانه فرح بخش، داوود عامری، مرضیه ایوتین، محمدرضا علیمددی، منصوره معتمدی، حسن فتاحیان، مهدی منعم، حامد فرج الله، محمودرضا امیری در معرض دید علاقه مندان قرار گرفته است.

برای تماشای این عکس ها در نگارخانه مهر فرهنگسرای انقلاب اسلامی می‌توانید به نشانی بزرگراه شهید نواب صفوی، تقاطع پل کمیل، ابتدای کمیل شرقی مراجعه کنید.

کد N1669051

وبگردی