آفتاب
بیانیه سازمان اوقاف به مناسبت روز جمهوری اسلامی؛

۱۲ فروردین، تجلی مشارکت مردم و تحقق مردم سالاری دینی است

۱۲ فروردین، تجلی مشارکت مردم و تحقق مردم سالاری دینی است

یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم سالاری دینی است.

به گزارش خبرگزاری مهر در بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه به مناسبت ۱۲ فروردین، روز جمهوری اسلامی آمده است: یوم الله ۱۲ فروردین، سالروز استقرار و تثبیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و تجلی مشارکت و همدلی واقعی مردم در تعیین سرنوشت خود و تحقق مردم سالاری دینی است.

در ادامه این بیانیه آمده است: امروز در آستانه یوم الله ۱۲ فروردین، ملت ایران از آغاز پیروزی انقلاب اسلامی ، تاکنون، تاریخی پر فراز و نشیب و همراه با افتخار، سربلندی، اقتدار و پیشرفت را پشت سرگذاشته و البته امسال در سال (اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال) حماسه های دیگری را در عرصه تحقق اقتصاد مقاومتی ، تولید ملی و اشتغال زایی  پیش رو دارد و به فضل الهی بار دیگر، اقتدار، عزت و عظمت ملت ایران در سایه پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری به نمایش گذاشته می شود.

در پایان این بیانیه سازمان اوقاف و امور خیریه حضور مستمر و سرنوشت ساز ملت ایران را در تمام عرصه ها در راستای اهداف متعالی انقلاب اسلامی دانسته و بر حضور تمامی مردم و به ویژه اصحاب وقف، خادمان بقاع متبرکه و جامعه قرآنی کشور در انتخابات پیش رو تاکید می ورزد.

کد N1668792

وبگردی