آفتاب

افتتاح واحدهای صنعتی تولید چوب در رشت با حضور رئیس جمهوری

افتتاح واحدهای صنعتی تولید چوب در رشت با حضور رئیس جمهوری

رشت - ایرنا - با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهوری، دو واحد بزرگ صنعتی تولید ورق های فشرده چوبی در رشت افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، واحدهای صنعتی آرین تخته و آرین مریم از گروه صنعتی آرین سعید که با سرمایه گذاری بخش خصوصی وارد مدار تولید شده اند، امروز (پنجشنبه) با حضور رئیس جمهوری بطور رسمی به بهره برداری رسید.
مجتمع آرین تخته با تولید سالانه 250 هزار مترمکعب فیبر خام و روکش، با 2 هزار و 500 میلیارد ریال سرمایه گذاری، در مساحتی با 150 هزار مترمربع و 81 هزار و 500 مترمربع زیربنا، برای 350 نفر اشتغال زایی کرده است.
همچنین مجتمع آرین مریم با تولید 200 هزار مترمکعب فیبرخام و روکش و 2 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری، برای 250 نفر اشتغال زایی کرده است.
در جریان سفر یک روزه رئیس جمهوری به گیلان، طرح های عمرانی، زیربنایی، بهداشتی، درمانی، مخابراتی، بندری، صنعتی و کشاورزی با 25 هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری افتتاح می شود.
با بهره برداری از این طرح ها برای بیش از سه هزار و 600 نفر اشتغال ایجاد شده و هزاران اشتغال غیرمستقیم نیز خواهد داشت. از مجموع مبلغ سرمایه گذاری، بیش از 16 هزار میلیارد ریال مربوط به بخش خصوصی است.
آغاز عملیات اجرایی بزرگترین اسکله گردشگری دریای خزر، بزرگترین آکواریوم و باغ خزندگان ایران در منطقه آزاد انزلی و بهره برداری از دو پست اسکله مجتمع بندری کاسپین از مهمترین پروژه هایی است که با حضور رئیس جمهوری انجام خواهد شد.
شماری از وزیران نیز رئیس جمهوری را در سفر به استان گیلان همراهی می کنند.
خبرنگار: شادی خورشیدی سدهی ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7286/2007
کد N1668514

وبگردی