آفتاب

تبلیغات زودهنگام و تخلفات انتخاباتی شوراها پیگیری خواهد شد

تبلیغات زودهنگام و تخلفات انتخاباتی شوراها پیگیری خواهد شد

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستاها در اطلاعیه شماره دو خود اعلام کرد که این هیات از طریق بازرسان خود در سراسر کشور تبلیغات زودهنگام نامزدان از طریق مراجع ذیربط را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی بر اساس اطلاعیه شماره دو اعلام کرد که این هیات از طریق بازرسان خود در سراسر کشور تبلیغات زودهنگام نامزدان را با دقت تحت نظر دارد و تخلفات انتخاباتی (تبلیغاتی) را از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد کرد.

متن کامل اطلاعیه شماره دو هیات مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی کشور به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

هیات مرکزی نظارت بر انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی کشور با توجه به شکایات مطروحه از سراسر کشور در خصوص تبلیغات زودهنگام داوطلبان ثبت نام شده، اعلام می‌دارد؛ این هیات از طریق بازرسان خود در سراسر کشور تبلیغات زودهنگام نامزدان محترم را با دقت تحت نظر دارد و تخلفات انتخاباتی (تبلیغاتی) را از طریق مراجع ذیربط پیگیری خواهد کرد.

به همین منظور از نامزدهای محترم این دوره از انتخابات شوراهای اسلامی کشور تقاضا می‌شود برای جلوگیری از هرگونه تخلف احتمالی؛ مواد ۶۱ تا ۶۶ آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی «شهر» و مواد ۶۲ تا ۶۷ آین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی «روستا» مصوب ۱۶/۴/۱۳۸۱ را مورد توجه قرار دهند.

فصل پنجم آیین‌نامه اجرایی انتخابات شوراهای اسلامی کشور که مشروح قوانین تبلیغات در آن اعلام شده است؛ در کانال تلگرام هیات مرکزی به آدرس @eshora در دسترس عموم قرار دارد.

کد N1668294

وبگردی