آفتاب

میثاقیان: سه امتیاز بازی برابر نفت تهران برای سیاه جامگان حیاتی است

میثاقیان: سه امتیاز بازی برابر نفت تهران برای سیاه جامگان حیاتی است

مشهد- ایرنا- سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان خراسان گفت: امتیاز بازی مقابل نفت تهران برای تیم ما حیاتی است و باید تلاش کنیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم.

اکبر میثاقیان روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: سیاه جامگان در سال جدید تمرینات بسیار خوبی را پشت سر گذاشته است و بازیکنان این تیم از آمادگی بالایی برخوردار هستند.
وی با اشاره به اینکه وضعیت تیم نسبت به گذشته بهتر شده، خاطرنشان کرد: هر بازی برای این تیم حکم فینال را دارد و باید تلاش کنیم که در تمامی بازی ها امتیازات لازم را کسب کنیم.
سرمربی تیم سیاه جامگان بازی مقابل نفت را بسیار سخت دانست و گفت: نفت تهران از بازیکنان و کادر فنی بسیار خوبی برخوردار است و در لیگ نیز توانسته نتایج ارزشمندی را کسب کند.
میثاقیان با اشاره به اینکه با انگیزه بسیار بالایی برای پیروزی مقابل نفت تهران به میدان خواهیم رفت، خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم که از قعر جدول فاصله بگیریم و در این مسیر نیازمند حمایت گروه های مختلف هستیم.
وی با اشاره به اینکه بازی مقابل پرسپولیس در تهران در حد گمانه زنی در شبکه های مجازی است، یادآور شد: حضور تماشاگران در بازی های خانگی می تواند به سیاه جامگان کمک کند و قطعا زمینه برد این تیم را فراهم می کند.
بازی در ورزشگاه امام رضا(ع) که دارای امکانات بسیار پیشرفته ای است می تواند به بقای تیم سیاه جامگان در لیگ برتر کمک کند زیرا تماشاگران قطعا به صورت گسترده حضور می یابند.
سیاه جامگان هم اکنون با 19 امتیاز در رده پانزدهم لیگ برتر فوتبال قرار دارد.
دیدار 2 تیم سیاه جامگان و نفت تهران در چهارچوب هفته بیست و پنجم لیگ برتر جمعه یازدهم فروردین ماه در تهران برگزار می شود.
خبرنگار: توحید آرش نیا ** انتشار دهنده: علی اصغر ایزدی
5132/7498
کد N1667775

وبگردی