آفتاب

فوتبال ساحلی باشگاه های جهان/ سرمربی اسپورتینگ: سطح رقابت ها بالاست

فوتبال ساحلی باشگاه های جهان/ سرمربی اسپورتینگ: سطح رقابت ها بالاست

یزد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ساحلی اسپورتینگ لیسبون پرتغال سطح مسابقات ساحلی باشگاه های جهان که در یزد در حال برگزاری است، را بالا ارزیابی کرد و گفت: کسب قهرمانی در چنین مسابقاتی دشوار بوده و نیازمند تلاش بسیار زیاد است.

ماریو فارو سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تمامی تیم های حاضر در نخستین دوره جام ساحلی باشگاه های جهان که در ایران حضور دارند از تیم های مطرح و پرستاره محسوب می شوند.
وی ادامه داد: تیم لیسبون پرتغال برای حضور در مسابقات باشگاه های جهان دارای برنامه و نفرات خوبی است که امیدواریم بتوانیم در حضور تماشاگران پرشور ایرانی به نتایج دلخواه دست یابیم .
سرمربی تیم فوتبال ساحلی اسپورتینگ لیسبون پرتغال تصریح کرد: رشد فوتبال ساحلی در ایران در سال های اخیر بالا بوده و کسب عنوان قهرمانی آسیا گویای رشد است.
فارو گفت: امکانات فوتبال ساحلی در ایران و یزد خوب است و همراهی و حضور پرشور تماشاگران نشان داد که برای گسترش این رشته کارهای خوبی انجام گرفته است .
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان با حضور چهار تیم مقاومت گلساپوش یزد، لوانته اسپانیا، اسپورتینگ لیسبون پرتغال و لکوموتیو مسکو روسیه به مدت سه روز در مجموعه سلمان محمود آباد یزد پیگیری می شود.
7536/ 6014/خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: کاظم شاملو*
irnayazdd@
کد N1667739

وبگردی