آفتاب
بازی ایرانی در نوروز ایرانی- ۸؛

هیجان ایرانی با کیفیت جهانی/ سهم شما از «حماسه پادشاهان» چیست؟

هیجان ایرانی با کیفیت جهانی/ سهم شما از «حماسه پادشاهان» چیست؟

«حماسه پادشاهان» یکی از تولیدات جهانی صنعت گیم ایران است؛ یک بازی حرفه‌ای بر روی پلتفرم‌های تلفن همراه هوشمند که پیش از بازار داخلی عرضه در بازارهای جهانی را تجربه کرد.

خبرگزاری مهر- گروه فرهنگ: در زمینه صادرات و عرضه جهانی دستاوردهای بازی‌سازان ایرانی، گاهی پدیده‌های ظهور می‌کنند که باتوجه به سهم اندک بازی‌های رایانه‌ای از فضای رسانه‌ای کشور، غالبا آنطور که شایسته است قدر نمی‌بینند. یکی از این پدیده‌ها در سالی که گذشت «حماسه پادشاهان» بود. یک بازی ایرانی جذاب که با گرافیک خارق‌العاده و فضای هیجان‌انگیز توانست عرضه جهانی در مارکت گوگل را تجربه کند.

این بازی که به نوعی دنباله‌ای بر بازی موفق «گرشاسب» محسوب می‌شود، یک بازی اکشن با گرافیک اچ دی از استودیوی Digital Dragon است که برای پلتفرم اندروید تولید و در مارکت جهانی گوگل با قیمت ۰.۹۹ دلار عرضه شد.

داستان این بازی برگرفته از شاهنامه و کتب پادشاهان اساطیری ایران زمین است و به همین دلیل فضای غالب بر بازی رنگ و بویی کاملا ایرانی دارد اما همین هیجان و لذت ایرانی را به لحاظ کیفی می‌توانید در سطح استاندارد جهانی تجربه کنید.

هرچند این بازی به زبان انگلیسی و برای عرضه در بازارهای جهانی تهیه و تولید شده است اما بازکنان ایرانی نیز می‌توانند با دریافت آن از مارکت‌های معتبر، لذت یک بازی گیرا و جذاب را بچشند. حماسه پادشاهان از این منظر نه تنها یک عنوان موفق و با اعتبار برای صنعت گیم ایران است که قابلیت مطرح شدن در عرصه‌های جهانی را هم دارد و تیم سازنده بازی‌ با هوشمندی خود توانسته‌اند پیش از عرضه داخلی بازی به این مهم دست پیدا کنند.

گیمر در این بازی در نقش مبارزی سخت کوش و قدرتمند ظاهر می‌شود که پس از اولین جنگ اهوراها شاهد هرج و مرج در سرزمین خونیراث است. آن طور که سازندگان بازی توضیح داده‌اند قهرمان بازی فردی است که پیش از این از مبارزه و جنگ‌آوری وحشت داشته اما حالا به دنبال هدفی جدید در شهر خونیراث می گردد. در مسیر پیش رفت بازی است که بازیکن گام‌به گام با داستان اساطیری این قهرمانان آشنا می‌شود.

کیفیت طراحی سه بعدی این بازی به خصوص در میان بازی‌های عرضه شده برای پلتفرم اندروید یک کیفیت کم‌نظیر محسوب می‌شود و مخاطب به راحتی می‌تواند از طریق تلفن همراه خود تجربه رویارویی و مبارزه در فضای مهیج و جذاب این بازی را پشت سر بگذارد.

بازی «حماسه پادشاهان» در ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران که اسفندماه سال گذشته در برج میلاد تهران برگزار شد توانست عنوان بهترین بازی اکشن سال را هم از آن خود کند.

این بازی پیشنهادی ویژه برای گذران اوقات فراغت به خصوص برای آن دست از گیمرهایی است که علاقمند بازی‌های اکشن و پر ضدوخورد هستند و می‌توانید از طریق «حماسه پادشاهان» یکی از موفق‌ترین نمونه‌های داخلی این دست بازی‌ها را تجربه کنند.

کد N1667413

وبگردی