آفتاب

جام فوتبال ساحلی جهان/ سرمربی تیم مسکو: رقابت ها نزدیک و جدی است

جام فوتبال ساحلی جهان/ سرمربی تیم مسکو: رقابت ها نزدیک و جدی است

یزد - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال ساحلی لکوموتیو مسکو گفت: با توجه به حضور تیم های قوی در مسابقات جام باشگاه های جهان در یزد، رقابت ها خیلی نزدیک و جدی است .

ایلیا لئونوف روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تیم لکوموتیو مسکو برای حضور در نخستین دوره مسابقات ساحلی باشگاه های جهان با آمادگی کامل و شناخت از حریفان به ایران آمده است.
وی ادامه داد: قطعا سطح مسابقات بخاطر حضور تیم های مطرح جهان از اهمیت و جدیت زیادی برخوردار است و ما برای کسب موفقیت و رسیدن به قهرمانی مسابقات را دنبال می کنیم.
سرمربی تیم فوتبال ساحلی لکوموتیو مسکو تصریح کرد: جایگاه کشور ایران در فوتبال ساحلی جایگاه بسیار خوبی در جهان و آسیا است و تیم های باشگاهی آن نیز مطرح و خوب بازی می کنند.
لئونوف ابراز امیدواری کرد تا مسابقات بنحو شایسته و جدی برگزار شود و کشورها و مردم از دیدن مسابقات در جام باشگاه های جهان لذت ببرند و استفاده کنند.
مسابقات فوتبال ساحلی باشگاه های جهان با حضور تیم های مقاومت گلساپوش یزد از ایران و تیم هایی از اسپانیا ، روسیه و پرتغال از هفتم لغایت نهم فروردین ماه در زمین ساحلی مجموعه ورزشی شهدای سلمان محمود آباد یزد برگزار می شود.
7536/6197 خبرنگار:کاظم سبحان زاده**انتشار: محمدحسین فلاح تفتی
irnayazdd@
کد N1667313

وبگردی