آفتاب

کتاب 'بهار در بهار' حاوی سخنان نوروز 96 رهبر معظم انقلاب چاپ شد

کتاب 'بهار در بهار' حاوی سخنان نوروز 96 رهبر معظم انقلاب چاپ شد

مشهد- ایرنا- مدیر فرهنگی آستان قدس رضوی گفت: کتاب 'بهار در بهار' حاوی سخنان نوروز 96 رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در 10 هزار نسخه به زبان فارسی چاپ و منتشر شد.

جواد هاشمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کتاب به همت مدیریت فرهنگی آستان قدس رضوی تدوین و توسط موسسه 'به نشر' چاپ شد.
وی اظهار کرد: کتاب 'بهار در بهار' 120 صفحه و حاوی چند فصل است که یک فصل به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در نوروز 96 ، یک فصل به سخنان معظم له در ارتباط با نامگذاری سال جاری با عنوان 'اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال' و یک فصل به گزیده ای از سخنان رهبری از نوروز سال 1370 به بعد در حرم مطهر رضوی اختصاص دارد.
وی گفت: در پایان این کتاب نیز سوالاتی در ارتباط با سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی در قالب مسابقه چاپ شده است.
هاشمی افزود: این کتاب از طریق کیوسک های راهنمای زائر و در خلال برنامه های فرهنگی حرم مطهر رضوی بین زائران توزیع می شود.
مدیر زائران غیر ایرانی آستان قدس رضوی نیز در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: سخنان نوروز 96 رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر حضرت امام رضا (ع) به سه زبان اردو، عربی و انگلیسی ترجمه شده است که به زودی در قالب کتاب 'بهار در بهار' در 40 هزار نسخه چاپ و منتشر می شود.
محمد جواد هاشمی نژاد افزود: این کتاب پس از چاپ در اختیار زائران غیرایرانی که به حرم مطهر رضوی مشرف می شوند، قرار می گیرد.
7489 / 6053 خبرنگار: میترا عبداللهی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1667221

وبگردی