آفتاب
رئیس دانشگاه خبر داد:

جذب و ارتقای ۱۱ هزار عضو هیات علمی طی سه سال گذشته

جذب و ارتقای ۱۱ هزار عضو هیات علمی طی سه سال گذشته

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص عملکرد دانشگاه در زمینه جذب هیات علمی، گفت: طی سه سال گذشته ۱۱ هزار نفر عضو هیات علمی جذب و یا ارتقا یافته اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر میرزاده با اشاره به اینکه طی سه سال گذشته ۱۱ هزار نفر عضو هیات علمی جذب و یا ارتقا یافته اند، گفت: دانشگاه‌ آزاداسلامی در حال حاضر ۶۸ هزار عضو هیات علمی دارد که از این تعداد ۵۵ درصد دارای مرتبه استادیار به بالا هستند و تا پایان سال این آمار به ۶۰ درصد عضو هیات علمی با مرتبه استادیار به بالا و ۴۰ درصد عضو هیات علمی با مرتبه مربی خواهد رسید.

وی اظهار داشت: در طول سه سال گذشته حدود ۸۶درصد حقوق اعضای هیأت علمی و ۱۲۲ درصد حقوق کارمندان دانشگاه آزاد اسلامی افزایش پیدا کرده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی به نسبت استاد به دانشجو در این دانشگاه اشاره کرد و گفت: در حال حاضر نسبت استاد تمام وقت به دانشجو ۱ به ۴۸ است در حالیکه این نسبت در دانشگاه های کل کشور ۱ به ۶۴ است.

[p]دکتر میرزاده به مهم ترین دستاوردهای حوزه آموزشی از سال ۹۲ تا کنون اشاره کرد و گفت: ایجاد سامانه هایی برای دسترسی بهتر و دقیق تر اطلاعات موجود در حوزه آموزش مانند نرم افزار Teacher اطلاعات کامل اعضای هیات علمی، ایجاد سامانه کد شناسه اعضای هیات علمی ، ممیزی رشته محل ها، تشکیل منظم جلسات هیات ممیزه دانشگاه، ابلاغ شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد ، ابلاغ شیوه نامه اجرایی آیین نامه آموزشی دوره کارشناسی ارشد و ... از جمله این دستاوردها است.

کد N1666540

وبگردی