آفتاب

اصلاح‌طلبان تاکنون صحبتی درباره معرفی شهردار نکرده‌اند/ نمره نظارتی شورا ۱۰ بود

اصلاح‌طلبان تاکنون صحبتی درباره معرفی شهردار نکرده‌اند/ نمره نظارتی شورا ۱۰ بود

عضو اصلاح‌طلب شورای شهر گفت: نمره نظارتی شورای شهر تهران ۱۰ بود و از نظر مصوبات کارنامه ضعیفی داشت.

به گزارش خبرنگار ایلنا، احمد حکیمی پور، بعد از نام نویسی برای شرکت در انتخابات دوره پنجم شورای شهر در جمع خبرنگاران گفت: شورای چهارم تهران را اینگونه می‌توان ارزیابی کرد و به آن نمره داد که از نظر نظارت نمره  ۱۰ و صدور مصوبات ۱۵ بود.

دبیرکل حزب اراده ملت در مورد برنامه‌های اصلاح طلبان برای شورای آینده ادامه داد: در دوره پنجم بیشتر به دنبال با کیفیت کردن مدیریت شهری همچنین انظباط شهری هستیم.

او در مورد سرلیست‌های اصلاح‌طلبان و اینکه آیا همراه با لیست، شهردار آینده هم معرفی می‌شود گفت: اصلاح طلبان هنوز هیچ لیستی را آماده نکرده‌اند و به همین دلیل سرلیست‌ها هنوز مشخص نشده است  و در جلساتی که داشتیم از معرفی شهردار همراه با لیست هیچ صحبتی نشده است.

حکیمی پور در پاسخ به اینکه آیا اصلاح طلبان پیش بینی پیروزی در انتخابات شورای شهر به مانند انتخابات مجلس را می‌کنند گفت: پیش بینی می‌کنیم اما باید به این نکته توجه کنیم که انتخابات شورای شهر با انتخابات مجلس متفاوت است. انتخابات شورای شهر بعد اجتماعی و شهری دارد اما انتخابات مجلس بعد سیاسی. از این نظر باید توجه داشته باشیم که شکل انتخابات متفاوت است.

کد N1666506

وبگردی