آفتاب
قائم مقام وزیر کشور:

تبلیغات زودهنگام نامزدها را در بررسی صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌دهیم

تبلیغات زودهنگام نامزدها را در بررسی صلاحیت‌ها مدنظر قرار می‌دهیم

قائم مقام وزیر کشور تاکید کرد: با تبلیغات زودهنگام نامزدهای انتخابات شورای شهر برخورد و در بررسی صلاحیت افراد، آن را مدنظر قرار می‌دهیم

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمدحسین مقیمی  پس از بازدید از ستاد ثبت‌نام نامزدهای شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران گفت: از ۳۰ اسفند سال گذشته ثبت نام در فرمانداری‌ها و بخشداری‌های سراسر کشور با حضور تعداد زیادی از مردم آغاز و در روزهای پایانی خود قرار داد.

قائم مقام وزیر کشور درباره تعداد نام‌نویسان در انتخابات شورای شهر تهران گفت: هزار و ۳۲۱ نفر تا شب گذشته در شهر تهران ثبت نام کرده‌اند.

او درمورد نحوه برخورد با متخلفان اظهار کرد: تبلیغات برای نامزدهای انتخابات شورای شهر هشت روز قبل از انتخابات شروع خواهد شد و تا یک روز قبل از برگزاری انتخابات ادامه خواهد داشت.نامزدها تنها در این فاصله می‌توانند تبلیغات انجام دهند. در غیر این صورت با آنها برخورد می‌کنیم و در روند بررسی صلاحیت‌ها مدنظر قرار می دهیم.

مقیمی تصریح کرد: هواداران و طرفداران به این مهم توجه کنند که تبلیغات لزوما در یک هفنه قانونی انجام شود.

او با اشاره به بازدید صبح امروز خود، از وضعیت پیشرفت امور اظهار رضایت کرد و گفت: بنابر استعلام‌هایی که از طریق استانداران انجام شد، روند کار در اکثر استان‌ها به خوبی پیش می‌رود و در تهران نیز با تغییراتی که در ساختمان فرمانداری انجام شده، کار به خوبی پیش رفته است.

کد N1666396

وبگردی