آفتاب

2 کشته و 2 زخمی حاصل انحراف به چپ خودرو حامل 4 نوجوان در میاندوآب

2 کشته و 2 زخمی حاصل انحراف به چپ خودرو حامل 4 نوجوان در میاندوآب

مهاباد- ایرنا- فرمانده پلیس راه میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی گفت: بر اثر انحراف به چپ یک دستگاه خودرو پراید حامل چهار نوجوان و برخورد آن با یک دستگاه پژو در محور میاندوآب - سرچم، 2 نفر جان باختند و 2 نفر مجروح شدند.

سرگرد پرویز شکری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه صبح امروز در کیلومتر 30 جاده سرچم به میاندوآب و در حوالی روستای نادرگلی اتفاق افتاد و در این حادثه راننده و یکی از سرنشینان خودرو پراید با حدود 18 سال سن جان باختند و 2 سرنشین دیگر نوجوان این خودرو مجروح شدند.
وی با اشاره به انتقال مجروحان این حادثه به بیمارستان میاندوآب، ادامه داد: والدین خودروهایشان را در اختیار نوجوانان و جوانان کم تجربه قرار ندهند تا از بروز حوادث دلخراش جلوگیری شود.
وی از رانندگان خواست تا ضمن رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی، با سرعت مجاز رانندگی کرده و در مواقع خستگی و خواب آلودگی از نشستن پشت فرمان پرهیز کنند.
به گزارش ایرنا با وجود تلاش های مسئولان برای ترویج روزافزون فرهنگ رانندگی و کاهش تلفات ناشی از تصادفات جاده ای در تعطیلات نوروزی، همچنان جمع قابل توجهی از هموطنان قربانی اشتباهات رانندگی می شوند؛ در روزهای اخیر پنج نفر در جاده های این استان بر اثر تصادف رانندگی جان باخته اند.
3093/ 3072 ** خبرنگار: پیمان پاکزاد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
کد N1666160

وبگردی