آفتاب
رئیس مجمع نمایندگان یزد:

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید و اشتغال پایدار امکانپذیر است

تحقق اقتصاد مقاومتی با تکیه بر تولید و اشتغال پایدار امکانپذیر است

یزد - ایرنا - نماینده مردم اردکان و رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در مجلس شورای اسلامی گفت: باید با توجه به اهمیت اقتصاد مقاومتی و بُعد تولید و اشتغال پایدار تمام تلاش خود را برای تحقق اقتصاد مقاومتی انجام دهیم.

به گزارش ایرنا محمدرضا تابش روز جمعه در دیدار مردم روستای مزرعه میرها در اردکان با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری و نام‌گذاری سال جدید به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، تأکید کرد:با اتکا به داشته‌هایمان، بومی‌سازی دانش‌های نوین و رونق تولید را در کشور انجام دهیم.
وی گفت : باید با بهره‌گیری از انقلاب اسلامی و آموزه‌های دینی و ملی برای تحقق اقتصاد مقاومتی در جای جای ایران اسلامی از جمله اردکان تلاش کنیم .
وی ادامه داد: امروزه مجموعه‌ کارخانه‌های اردکان بالغ‌بر ٤٥ هزار شغل مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده که این بمنزله نماد عملکرد مدیران در تحقق اقتصاد مقاومتی است.
رئیس فراکسیون محیط‌ زیست و توسعه پایدار مجلس خاطرنشان کرد: ما باید هم‌زمان با ایجاد اشتغال و رونق تولید به انتقادات و پیشنهادات مردم نیز هم توجه کنیم و سلامت و محیط‌ زیست مردم را نیز مدنظر قرار دهیم.
تابش با اشاره به برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در سال ٩٦ افزود : همه‌ امور جمهوری اسلامی ایران با مشارکت و مشورت مردم و بواسطه‌ رأی آنان صورت می‌گیرد.
وی اظهار داشت: باید خدا را از اینکه از یک نظام دیکتاتوری و استبدادی که سایه ننگ حکومت آن بر سر روستاییان بیشتر بود رهاشده و به یک نظام انقلابی مردمی رسیده‌ایم شاکر باشیم.
تابش همه‌ این موارد را مرهون فداکاری‌های امام راحل (ره)، شهدا و مردم همیشه در صحنه دانست.
نائب رئیس فراکسیون امید با تاکید بر اینکه رأی مردم در همه‌ امور حاکم است بیان کرد: با حضور پرشور و با تدبیر مردم و انتخاب افراد اصلح می‌توان روحیه امید را در کشور جاری ساخت.
رئیس مجمع نمایندگان استان یزد در پایان این دیدار ضمن شنیدن مطالبات مردم روستا ضمن تماس با تعدادی از مدیران کل استان به پیگیری مشکلات آنان پرداخت .
اردکان با 98 هزار نفر جمعیت در 60 کیلومتری شمال شهر یزد واقع شده است.
7544/ 5054/ خبرنگار:مژگان دشتی** انتشار:بهنام احمدی *
irnayazdd@
کد N1666151

وبگردی