آفتاب

هشدار به دفاتر گردشگری در مورد کلاهبرداری کارگزار تایلندی

هشدار به دفاتر گردشگری در مورد کلاهبرداری کارگزار تایلندی

رجبعلی خسروآبادی مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: بر اساس شکایات واصله در روزهای اخیر یکی از دفاتر متخلف که پروانه فعالیت آن نیز در سال گذشته لغو شده است با تغییر نام و با چهره ای جدید در کشور تایلند در حال فروش خدمات سفر به دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری تهران است.

به گزارش ایلنا، خسروآبادی با اظهار اینکه برای پیشگیری از مشکلات احتمالی برای هموطنانی که عازم سفر  به کشور تایلند هستند نام کارگزار تایلندی به انجمن های صنفی دفاتر خدمات مسافرتی ابلاغ شده است تاکید کرد: تمامی تعهدات سفر بر عهده دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری فروشنده گشت می باشد و باید بر اساس مفاد قرار داد خدمات را به مسافر ارائه دهد.

مدیر کل میراث فرهنگی استان تهران گفت: مدیران دفاتر خدمات مسافرتی که گشت های نورزی داخلی و خارجی فروخته اند می بایستد  در این ایام اخبار و اطلاعیه های ستاد اجرایی خدمات سفر را بر روی پرتال اداره کل به نشانی Tehran.ichto.ir  دنبال کنند و به صورت شبانه روز پاسخگوی بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان تهران باشد.

خسروآبادی گفت: آرامش و امنیت همشهریان در سفرهای نوروزی خط قرمز ما است و در این خصوص با کوچکترین اغماضی با دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری خاطی برخورد خواهیم کرد.

وی در ادامه افزود: به تمامی دفاتر و شرکت های خدمات مسافرتی و گردشگری ابلاغ شده است در تعطیلات نورز ۹۶دارای شیف و کشیک نورزی برای پاسخ گویی مناسب به مسافران باشند.

کد N1665300

وبگردی