آفتاب

استانداربوشهر: ناپدید شدن چهار مسافر نوروزی در حادثه سیش قطعی نیست

استانداربوشهر: ناپدید شدن چهار مسافر نوروزی در حادثه سیش قطعی نیست

بوشهر- ایرنا- استاندار بوشهر گفت: ناپدید شدن چهار تن از مسافران نوروزی در حادثه بارش شدید باران، بالا آمدن آب دریا و وقوع (سیش) قطعی نیست.

به گزارش ایرنا، مصطفی سالاری یکشنبه شب در بازدید از خانه های آسیب دیده از حادثه بارش شدید باران و بالا آمدن آب دریا در بندر دیر افزود: تلاش برای یافتن ناپدید شدگان این حادثه با همکاری نیروهای امدادی و غواصان ادامه دارد.
وی تصریح کرد: در حادثه شهرستان دیر پیکر یک مرد 40 ساله از آب بیرون کشیده شده و تاکنون پسر بچه دیری پیدا نشده است.
سالاری در این سفر علاوه بر بازدید از خانه ها، مغازه ها و پارک ساحلی با جمعی از مسافران آسیب دیده دیدار و به حل مشکلات آنان تاکید کرد.
مدیرکل مدیریت بحران استان بوشهر گفت: با وقوع حادثه نیروهای جمعیت هلال احمر، نیروی دریایی سپاه و غواصان کار عملیاتی خود را آغاز و از فردا « دوشنبه » تلاش برای پیدا کردن ناپدید شدگان ادامه می یابد.
قاسم قائدی افزود: در حادثه دریایی شهرستان دیر آب با ارتفاع 10 متر وارد خیابان ها و خانه ی مردم شده و به زیرساخت های شهری واقع در پارک ساحلی، قایق های صیادی و خانه ها خسارت زیادی وارد شد که در کوتاه ترین زمان ممکن این خسارت ها برآورد می شود.
بارش شدید باران، بالا آمدن آب دریا، وقوع (سیش) صبح یکشنبه در بندر دیر از توابع استان بوشهر علاوه بر یک کشته، پنج ناپدید و 20مصدوم، منجر به تخریب و خسارت به تاسیسات ساحلی، پارک ساحلی، وسایل شهر بازی کودکان، خودروهای پارک شده در ساحل، قایق های صیادی پهلوگرفته در اسکله صیادی این بندر شد.
بندردیر(dayyer) در فاصله 200 کیلومتری جنوب بوشهر قراردارد.
6047/7207**شبس *1488*خبرنگار:عباس بحرانی*انتشاردهنده: بهمن بامداد**
کد N1664434

وبگردی