آفتاب
پروانه مرزبان در گفتگو با مهر:

«چهل کچل» جلوه‌های ویژه منحصر به فردی دارد/ رودخانه ساختیم

«چهل کچل» جلوه‌های ویژه منحصر به فردی دارد/ رودخانه ساختیم

تهیه کننده «چهل کچل» با اشاره به اینکه فیلم جلوه های ویژه خاصی دارد خواستار زمان بیشتر از جشنواره جهانی فیلم فجر برای حضور در این رویداد فرهنگی شد.

پروانه مرزبان تهیه کننده سینما در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین وضعیت فیلم سینمایی «چهل کچل» به کارگردانی صادق صادق دقیقی گفت: با توجه به اینکه این فیلم جلوه های ویژه زیاد و سنگینی دارد ما همچنان مشغول انجام این امر هستیم. البته صادق صادق دقیقی هم حساسیت زیادی برای انجام این مرحله با بهترین کیفیت دارد و به همین دلیل انجام این کار کمی طولانی شده است.

وی افزود: جلوه های ویژه «چهل کچل» به گونه ای است که تاکنون چنین چیزی در فیلم های ایرانی دیده نشده است، برای مثال در صحنه ای از این فیلم کودکی به یک رودخانه می افتد. با توجه به اینکه افتادن یک کودک به یک رودخانه خطرات جانی به همراه داشت ما خواستیم این موضوع را با جلوه های ویژه انجام دهیم به همین منظور در «چهل کچل» رودخانه ای به وسیله جلوه های ویژه ساختیم.

مرزبان بیان کرد: جلوه های ویژه این فیلم تا پایان هفته آینده به اتمام می رسد، البته ما قصد داشتیم در سی و پنجمین جشنواره جهانی فیلم فجر شرکت کنیم اما به دلیل طولانی شدن این مرحله از ساخت این اثر به این جشنواره هم نمی رسد. با این وجود اگر مهلت بیشتری به ما بدهند می توانیم «چهل کچل» را به جشنواره جهانی فیلم فجر برسانیم.

این تهیه کننده در پایان عنوان کرد: پس از پایان جلوه های ویژه، صداگذاری این اثر را حسین قورچیان و اصلاح رنگ را سامان وفایی انجام می دهد. این را هم باید بگویم که به دلیل طولانی شدن مراحل پس از تولید فیلم سینمایی «چهل کچل» ما انجام مراحل فنی فیلم سینمایی «سفرنامه من» به کارگردانی صادق صادق دقیقی را رها کردیم تا پس از پایان کارهای «چهل کچل» به کارهای آن برسیم.

کد N1664164

وبگردی