آفتاب
سخنگوی ناجا خبر داد

ساعت کار مراکز تعویض پلاک، پلیس + ۱۰ و گذرنامه در نوروز

ساعت کار مراکز تعویض پلاک، پلیس + ۱۰ و گذرنامه در نوروز

وی در خصوص ساعت کاری دفاتر پلیس +10 نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعدادی از این دفاتربه منظور خدمت‌رسانی به هموطنان فعال هستند و در روزهای یکم، دوم و سوم فروردین ماه از ساعت ٩ الی ١٤ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.

سخنگوی ناجا با اعلام خبر افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک، جزئیات فعالیت دفاتر پلیس +۱۰ و گذرنامه را در نوروز تشریح کرد.
سردار سعید منتظرالمهدی در خصوص افزایش ساعت کار مراکز تعویض پلاک در روزهای پایانی سال اظهار داشت: مراکز تعویض پلاک پلیس تا روز ٢٨ اسفندماه سال‌جاری فعال بوده و از ساعت ٧ صبح تا ٨ شب، خدمات خود را به هموطنان ارائه خواهند داد. همچنین از تاریخ ٢٨ اسفند تا ٥ فروردین، مراکز تعویض پلاک تعطیل بوده و از روز پنجم فروردین ماه طبق روال عادی و تا ساعت ١٤ خدمات خود را عرضه خواهند کرد.
وی در خصوص ساعت کاری دفاتر پلیس +10 نیز گفت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام شده، تعدادی از این دفاتربه منظور خدمت‌رسانی به هموطنان فعال هستند و در روزهای یکم، دوم و سوم فروردین ماه از ساعت ٩ الی ١٤ آماده پاسخگویی به مراجعان هستند. ساعت کاری آنها در سایر روزهای اداری نوروز همچون قبل است.
منتظرالمهدی درخصوص فعالیت پلیس گذرنامه نیز خاطرنشان کرد: همکاران ما در این بخش در تعطیلات نوروز از شنبه تا چهارشنبه از ساعت ٧ تا ١٤ و پنجشنبه‌ها از ساعت ٧ تا ١٢ خدمات خود را ارائه خواهند داد.
کد N1663763

وبگردی