آفتاب

نایب رییس فدراسیون کشتی:ضعف داوری مانع قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی شد

نایب رییس فدراسیون کشتی:ضعف داوری مانع قهرمانی ایران در جام جهانی کشتی فرنگی شد

آبادان - ایرنا - نایب رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران گفت:ایران در جام جهانی کشتی فرنگی 2017 عملکرد خوبی داشت اما داوری های ضعیف مانع قهرمانی این تیم شد.

به گزارش ایرنا ، 'حمید بنی تمیم' شامگاه جمعه در جمع خبرنگاران افزود: مسابقات جام جهانی با میزبانی مطلوب آبادانی ها برگزار شد و تمام تیم ها از این میزبانی رضایت کامل داشتند.
وی اظهار داشت: مسابقات به لحاظ کیفی شرایط بسیار خوبی داشت و رقابت های فوق العاده نزدیکی بین تیم ها انجام شد.
نایب رییس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی گفت: تیم ایران خیلی جوان بود ولی برای مسابقات 2020 برنامه دارد و با توجه به بازنشستگی کشتی گیران بزرگ می توانیم از ظرفیت های جوانان بهره ببریم.
بنی تمیم گفت: همه داشته های ما پس از المپیک همین جوانانی بودند که در جام جهانی حضور یافتند ولی می توان به آینده آنها امیدوار بود.
وی افزود: تیم روسیه با تمام قوا و کشتی گیران اصلی و المپیکی خود وارد این مسابقات شده بود و در واقع این تیم از لحاظ سن و سال با تجربه تر بود.
نایب رییس فدراسیون کشتی ایران با اشاره به قضاوت ضعیف داوری ها در این مسابقات تصریح کرد: در این مسابقات شاهد داوری های ضعیف به ویژه در دیدار ایران و روسیه بودیم و این داوری ها تیم ایران را از رسیدن به قهرمانی دور کرد.
در پایان رقابت های جام جهانی کشتی فرنگی 2017 که در سالن کوثر آبادان برگزار شد تیم روسیه بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های جمهوری آذربایجان و ایران نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.
شبک**7104/ /3015**1392**خبرنگار:مسعود گادار و عدنان جواهری**تنظیم : کبری آقازری **انتشار: ابوالفضل بابایی
کد N1663631

وبگردی