آفتاب

آلبوم عکس: آنجلينا جولی به اسكی پناه برد!

آلبوم عکس: آنجلينا جولی به اسكی پناه برد!

ستاره هالیوودی با روی آوردن به ورزش اسکی سعی کردن مشکلاتش را به دست فراموشی بسپارد.

كمتر كسي تصور مي‌كرد آنجلينا جولي براي چيزي به غير از فيلم‌هاي سينمايي كه در آنها بازي كرده در كانون توجه قرار بگيرد ولي سال 2016 براي اين هنرپيشه معروف هاليوودي به گونه‌اي رقم خورد كه فيلم‌ها و برنامه‌هايي كه در آن ايفاي نقش كرده بود همگي به دست فراموشي سپرده و فقط زندگي شخصي‌‌اش در رسانه‌ها مخابره شد.
ماجرا هم كه همان ماجراي معروف جدايي از برد پيت، ديگر ستاره مشهور دنياي سينماست. اين دو زوج هنري كه در هاليوود به اسم «برانجلينا» شناخته مي‌شدند سرانجام دسامبر سال گذشته بعد از سال‌ها زندگي مشترك از همديگر جدا شدند. هرچند كه هنوز مشكلاتي كه برد پيت و آنجلينا با يكديگر دارند به قوت خود باقي است.











دعوا بر سر اخلاق برد پيت
آن‌طور كه رسانه‌هاي مختلف آمريكايي به نقل از نزديكان جولي خبر داده‌اند ماجراي جدايي اين دو به بازگشت به خانه خانواده «برانجيلنا» از سفري كوتاه برمي‌گردد جايي كه در جت شخصي، آنجلينا با برد پيت بگو مگو مي‌كند. در اين ميان، پسر بزرگ آنها كه يكي از چند فرزندي است كه آنها به فرزندخواندگي پذيرفته‌اند تلاش مي‌كند پدر و مادر را آرام كند ولي ظاهراً برد پيت كه در حال خودش نبوده با اين پسر اهل آسياي شرقي مشاجره مي‌كند. آنجلينا در درخواست طلاقش نوشته كه برد پيت، پسرشان را كتك زده ولي نزديكان پيت گفته‌اند هرگز چنين اتفاقي نيفتاده و برد فقط با صداي بلند با اين پسر حرف زده است. نتيجه اين دعوا و بگو مگو هم كه در نهايت مشخص شد و حكم به جدايي برانجلينا داد.









بازگشت لبخند با اسكي
حالا چند ماهي پس از آن داستان كه نه خبري از آنجلينا جولي بود و نه فرزندانش گذشته، به تازگي رسانه‌هاي آمريكايي تصاويري از آنجلينا جولي منتشر كرده‌اند كه او و بچه‌هايش به ويژه همان پسر بزرگ خانواده كه به قول او از سوي برد پيت مورد بي‌احترامي قرار گرفته را به كلورادو برده تا در پيست اسكي مشغول ورزش و تفريح شوند. در تصاوير منتشر شده به وضوح لبخند به لب‌هاي آنجلينا جولي برگشته و پسر بزرگ خانواده هم برده شده تا اسكيت‌بورد را فرا بگيرد. پناه آوردن جولي به ورزش اسكي فقط مربوط به همين موضوع نمي‌شود چون بقيه فرزندان آنجلينا هم علاوه بر يخ‌بازي و اندكي اسكي‌سواري از روز خوبي كه مادر برايشان رقم زده حسابي راضي بوده‌اند. در اين تصاوير اگرچه جولي با چوب اسكي ديده نشده ولي ظاهراً حضور در كنار فرزندان و آموختن اسكي به آنها را با نوشيدن قهوه گرم كامل كرده است.
کد N1663205

وبگردی