آفتاب

مربیان ایرانی از تیم ملی فوتبال جدا شدند/ ناراحتی مربیان ایرانی بعد از جلسه با کی روش و تاج

مربیان ایرانی از تیم ملی فوتبال جدا شدند/ ناراحتی مربیان ایرانی بعد از جلسه با کی روش و تاج

در حالیکه مهدی تاج یکی دو ساعت پیش خبر داده بود که دستیاران ایرانی کارلوس کی روش فقط در بازی مقابل قطر در دوحه غایب هستند، اما خبرها حاکی از مسایل دیگری است.

امروز در فدراسیون فوتبال جلسه ای مهم بین دستیاران ایرانی کارلوس کی روش و مهدی تاج برگزار شد. جلسه ای که البته رسانه ای هم نشد ولی خروجی آن لحظاتی پیش مشخص شد. در این جلسه مهدی تاج آشکارا به برخی از دستیاران و حتی دیگر اعضای ایرانی کادر فنی یاعلام کرده که کی روش آنها را نمی خواهد و چند نفر دیگر هم باید منتظر تصمیم جدید کی روش بمانند.

در هر حال وقتی مربیان سوال کرده اند دلیل کی روش برای این کارها چیست که تاج توضیح می دهد کی روش خواسته پس از بازی با قطر جلسه بگذارد و بعد تصمیم بگیرد چه کسانی بمانند و چه کسانی برود.

چند مربی هم حسابی ناراحت شده اند و کار کی روش را غیر حرفه ای دانسته اند.برخی مربیان هم همانجا به تاج اعلام کردند که امکان ادامه همکاری با کی روش و تیم ملی وجود ندارد و کار آنها با تیم ملی به پایان رسیده است. ظاهرا کسانی که اعلام قطع همکاری کرده اند از قبل می دانستند که توسط کی روش کنار گذاشته خواهند شد.

کی روش قبلا به تاج اعلام کرده بود که دو عضو ایرانی کادر را نمی خواهد اما فدراسیون تا اردوی قبل از بازی با قطر صبر کرد و امروز به اعضای ایرانی اعلام شده که کی روش آنها را نمی خواهد.

نود
کد N1663202

وبگردی