آفتاب

ملی پوش 66 کیلو گرم کشتی فرنگی ایران:اشتباه داوری باعث شکستم برابر روسیه شد

ملی پوش 66 کیلو گرم کشتی فرنگی ایران:اشتباه داوری باعث شکستم برابر روسیه شد

آبادان - ایرنا - ملی پوش 66 کیلوگرم تیم ملی کشتی فرنگی ایران گفت: مقابل حریف روسی لایق باخت نبودم ولی اشتباه داوری باخت را به من تحمیل کرد.

علی ارسلان شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مقابل حریفی از روسیه مسابقه دادم که دارای تجربه بالا بود و کشتی را خیلی خوب می فهمید.
وی اظهار کرد: آرتم سورکوف از کشتی گیران صاحب نام جهان است ولی مقابل این چهره سرشناس کشتی خوبی گرفتم.
ملی پوش کشتی فرنگی ایران گفت: از همان آغاز مسابقه مشخص بود با فنون سختی مواجه می شوم اما موفق به کنترل این حریف روسی شدم.
ارسلان تصریح کرد: در این کشتی اشتباهات داوری خیلی زیاد بود و فکر می کنم کشتی را به ناداوری باختم.
وی افزود: اگر اشتباهات داوری نبود قطعا در این دیدار پیروز می شدم اما شرمنده هوادارانی شدم که یکصدا تیم ایران را برابر روسیه تشویق می کردند.
ارسلان گفت: تیم ایران نسبت به دوره های قبلی بسیار جوان اما با انگیزه بود و برابر تیم روسیه ای که مجموعه از قهرمانان المپیک و جهانی را در اختیار داشت پایاپای ظاهر شدیم.
تیم ملی کشتی فرنگی روسیه در دومین دیدار خود از مسابقات جام جهانی 2017 موفق شد ایران را با نتیجه 5 بر 3 شکست دهد.
به گزارش ایرنا سی وپنجمین دوره جام جهانی کشتی فرنگی درسال 2017 صبح پنجشنبه 26 اسفندماه در محل سالن کوثر شهر آبادان آغاز شد و عصر جمعه با شناخت تیم های برتر به پایان می رسد.
ایران در گروه یک با روسیه، قزاقستان و آلمان هم گروه است و درگروه دوم این رقابت ها نیز ترکیه، بلاروس، اوکراین و جمهوری آذربایجان قرار دارند.
7104/3015/6125 *شبس *1488 *خبرنگاران:مسعود گادار و عدنان جواهری **انتشاردهنده:بهمن بامداد**
کد N1663180

وبگردی