آفتاب
رویداد

تشکیل 30 پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه

تشکیل 30 پرونده قضایی علیه امدادگران متفرقه

طرح خدمات نوروزی ایران خودرو روز گذشته با تمرکز بر مسیرهای پرتردد آغاز شد. به‌دنبال آغاز این طرح روز گذشته رضا حسینی مدیرعامل خدمات پس از ...

دنیای اقتصاد:طرح خدمات نوروزی ایران خودرو روز گذشته با تمرکز بر مسیرهای پرتردد آغاز شد. به‌دنبال آغاز این طرح روز گذشته رضا حسینی مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو با اعلام جزئیات آن تاکید کرد که این خدمات از روز گذشته آغاز شده و با تمرکز بر مسیرهای پرتردد و منتهی به شهرهای سیاحتی و زیارتی تا ۱۵ فروردین‌ماه ادامه خواهد داشت.

 

وی با بیان اینکه در این طرح ۴۱۱ نمایندگی خدمات پس از فروش و حدود ۲۱۰۰ امدادرسان در سطح جاده‌ها فعال هستند، خاطر نشان کرد: علاوه‌بر آن ۱۱۵۰ امدادگر بالینی و ۸۸۰ ناوگان امدادی نیز در سطح جاده‌ها فعال خواهند بود. مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو ادامه داد: در طرح امداد نوروزی سال گذشته به ۱۱۵ هزار نفر خدمات امدادی ارائه شد که از این تعداد تنها ۲۲۳ شکایت در زمینه‌ خدمات ارائه شده ارسال شد. حسینی افزود: در طرح خدمات نوروزی سال ۱۳۹۶ خدمات امداد بالینی، تعمیرگاهی و حمل خودرو برای خودروهای مشمول گارانتی رایگان خواهد بود. وی همچنین با بیان اینکه در چهار محور اصلی شمال، شمال شرق، جنوب و جنوب غرب کشور که حدود ۸۰ درصد ترددها در این محور قرار می‌گیرد پایگاه‌های امدادی مستقر شده است، تصریح کرد: در طرح خدمات نوروزی امسال میانگین زمان انتظار دریافت خدمات ۲۷ دقیقه بود که در طرح خدمات نوروزی ۱۳۹۶ با اضافه شدن موتورسوارهای امدادی و بازیابی پراکندگی واحدهای امدادی پیش‌بینی شده میانگین زمان انتظار دریافت خدمات به ۲۵ دقیقه کاهش یابد.حسینی در رابطه با عرضه قطعات تقلبی در بازار، اظهار کرد: ما قدرت اجرایی جلوگیری از قاچاق قطعات و عرضه قطعات تقلبی را نداریم، اما تلاش کرده‌ایم که با ایجاد سیستم استعلام اصالت قطعات به شهروندان در تشخیص قطعات اصلی از تقلبی کمک کنیم. مدیرعامل خدمات پس از فروش ایران خودرو تصریح کرد: اگر در دوره گارانتی تعمیرات خودرو بیش از زمان استاندارد طول بکشد، به مشتری جریمه خواب خودرو پرداخت شده و تا زمان حل عیب خودرو جایگاه در اختیار وی قرار می‌گیرد.اما در ادامه این برنامه شهرام صالحی مدیرعامل امداد خودروی ایران نیز اظهار کرد که از ۳۰ امداد خودروی غیرمجاز که از نشان امداد خودرو سوء‌استفاده می‌کردند، شکایت شده است. وی ادامه داد: حدود ۵۰درصد این پرونده‌ها در مرحله صدور رای است که امیدواریم با ادامه این اقدامات در سال آینده شهروندان از آسیب امداد خودروهای متفرقه مصون بمانند. وی درباره‌ انجمن تاسیس شده در زمینه امداد خودرو، اظهار کرد: از نظر قانونی چیزی به نام انجمن امداد خودرو تعریف نشده است.

کد N1662731

وبگردی