آفتاب

دیدار بازیگران زن مشهور ایرانی در آمریکا! /عکس

دیدار بازیگران زن مشهور ایرانی در آمریکا! /عکس

لادن طباطبایی بازیگر کشورمان در آمریکا به استقبال و دیدن نیکی کریمی رفته است.

دیدار لادن طباطبایی و نیکی کریمی در آمریکا

نیکی کریمی بازیگر کشورمان به آمریکا سفر کرده است.

لادن طباطبایی که به آمریکا مهاجرت کرده است به دیدار نیکی کریمی رفته و عکسی به یادگار گرفته اند.

لادن طباطبایی نوشت:

*****

تازه کردن دیدار در آستانه بیست و دومین سال آغاز رفاقت، خیلی ارزشمند و هیجان انگیزه... انگار با خودمون میگیم؛ هی... ببین تا کجا اومدیم! برای بچه های من خاله نیکی همیشه عزیزه... اینو اونی که حرف میزنه، میگه و اونیکه حرف نمیزنه، با پهنای لبخند و شدت در آغوش کشیدنش نشون میده.
هر چند که دوست واقعی، اصلا نیاز به حرافی و دیدار نداره... همیشه هست و خواهد بود. فراتر از دیدار و گفتار‌.‌‌... یک حس عمیق و از ته دله که از پس همه جور فاصله برمیاد...
کسانی که به جز منتقد سینمایی بودن ! در فضای سینما فعالیت واقعی و دراز مدت کرده باشند ،میدونن دوستی پایدار در سینما چقدر ارزش داره.
..‌‌. و اما...
چهارشنبه سوری نزدیکه. خواهش میکنم از یاد نبریم خانواده های جوانان برومند آتش نشان، چه عید سیاهی رو میگذرونن. آرزوهای اونها سوخت و خاکستر شد تا ما رسم احتیاط رو فراموش نکنیم.
چهارشنبه سوری، فشفشه و ترقه و نارنجک نیست. اگر فراموش کردید واقعا چهارشنبه سوری چیه، یک جستجو در اینترنت راهنمایی تون میکنه.
سالهای سال من و بچه هام چهارشنبه سوری تو خونه حبس بودیم. حتی شاهین هرگز از ترقه و نارنجک و... استقبال نکرد و ترجیح میداد یک آتیش کوچیک روشن کنیم و از روش بپریم.  خواهش میکنم سلامت خود و دیگران رو به خطر نندازیم
سی مرغ
کد N1661404

وبگردی