آفتاب

مادری که فرزندانش را به قتل یکدیگر تشویق کرد! +تصاویر

مادری که فرزندانش را به قتل یکدیگر تشویق کرد! +تصاویر

این زن، فرزند کوچک خود را در قتل برادر بزرگ‌تر حمایت کرد.

آلیسون مورفی ۵۲ ساله برای تشویق پسر کوچکترش گَری مورفی ۲۲ ساله برای قتل پسر بزرگتر به ۱۷ سال حبس محکوم شد.از متن پیام هایی که از طریق گوشی تلفن همراه بین مادر و پسر جوان‌تر رد و بدل شده، طرح نقشه قتل کاملا مشخص است.

ظاهرا قرار بر این بوده هنگامی که پسر بزرگ روی کاناپه خواب بوده با چاقو او را به قتل برسانند. در یکی از پیام‌ها که توسط داوران دادگاه خوانده شد، نوشته شده بود:من قطعا فکر می‌کنم او باید کشته شود، اما یقین ندارم که قتل با چاقو روش درستی باشد، فکر می‌کنم بهتر است که ما  او را از یک صخره به پایین هُل دهیم تا پس از سقوط بمیرد، چون به این صورت مرگ او طبیعی‌تر جلوه می‌کند و پسر او در جواب نوشته بود من با هر راهی که به مرگ او ختم شود موافقم.

آنتونی مورفی ۲۶ ساله با کمی شانس و کمک پزشکان از این حادثه جان سالم به در برد. پلیس‌ها بعد از تحقیقات به این نتیجه رسیدند که گَری از بازگشت برادرش آنتونی به خانه ناراحت بوده و به مادر هشدار داده بوده که اگر با آنتونی به خانه برگردی، من نیمه‌های شب او را با چاقو خواهم کُشت.

طبق گفته پلیس: این سوءِ قصد به جان آنتونی مورفی نه تنها با نقشه قبلی و برنامه ریزی بوده بلکه با تشویق مادر آن‌ها انجام شده است. گفتنی است این حادثه در کامبریای انگستان رخ داده و گَری نیز به بستری شدن در بیمارستان روانی تا آخر عمر محکوم شد.آلیسون مورفیگَری موفیآنتونی مورفی

باشگاه خبرنگاران
کد N1660884

وبگردی