آفتاب

سرمربی سپیدرود رشت: با تلاش بازیکنان، توانستیم همچنان صدرنشین بمانیم

سرمربی سپیدرود رشت: با تلاش بازیکنان، توانستیم همچنان صدرنشین بمانیم

رشت - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت گفت: با تلاش بازیکنان در دیداری سخت برابر راه آهن تهران، پیروز شدیم و توانستیم همچنان صدرنشین بمانیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا ، علی نظرمحمدی عصر دوشنبه در پایان دیدار تیم های فوتبال سپیدرود رشت و راه آهن تهران در مصاحبه پس از بازی افزود: این دیدار یکی از بهترین بازی های ما بود که بازیکنان تمام تلاش خود را انجام دادند و توانستند به پیروزی برسند تا همچنان صدرنشین لیگ باقی بمانیم.
وی ادامه داد: مهمترین هدف در این بازی ، کسب سه امتیاز مسابقه بود که خوشبختانه به این امر دست یافتیم و توانستیم آخرین بازی سال را با پیروزی به اتمام برسانیم تا تساوی هفته پیش را جبران کنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپیدرود رشت بیان کرد: کاری به نتایج سایر تیم ها نداریم و فقط به فکر بازی های خودمان است و با این هدف جلو خواهیم رفت تا بتوانیم به لیگ برتر صعود کنیم.
نظرمحمدی اضافه کرد: پس از پیروزی در این بازی ، تمام فکر و تمرکز خود را برای بازی با نفت مسجد سلیمان خواهیم گذاشت و برای این بازی خارج از خانه، برنامه ریزی می کنیم تا بتوانیم در این دیدار خارج از خانه نیز امتیاز کسب کنیم.
سیروس دین محمدی سرمربی تیم فوتبال راه آهن تهران نیز در مصاحبه پس از بازی گفت: در نیمه اول گرچه تیم سپیدرود رشت بهتر بود اما ما نیز فرصت گلزنی داشتیم.
وی اظهار کرد: در نیمه دوم ، ما تیم برتر میدان بودیم و در نقطه مقابل ، تیم سپیدرود رشت به فکر کنترل بازی بود که دل به ضد حملات بسته بود.
دین محمدی ادامه داد: به هر حال بازیکنان تیم فوتبال راه آهن در این بازی تمام تلاش خود را در زمین بازی انجام دادند اما در نهایت متاسفانه با شکست مواجه شدیم.
وی در مورد اعتراض بازیکنان و کادرفنی این تیم نسبت به نحوه قضاوت داور بیان کرد: با توجه به اینکه برای نیمه اول 2 دقیقه وقت تلف شده اعلام شده بود، اما داور بازی سوت پایان را به صدا در نیاورد و ما پس از سپری شدن دقایق تلف شده، گل خوردیم که این امر سبب شد تا ما به نحوه قضاوت اعتراض داشته باشیم.
سرمربی تیم فوتبال راه آهن اضافه کرد: در پایان نیمه دوم نیز 6 دقیقه وقت تلف شده اعلام شد و پس از سپری شدن این 6 دقیقه، داور سوت پایان بازی را به صدا درآورد و ما اعتراضی نداشتیم بلکه اعتراض ما نسبت به نیمه اول بود.
تیم های فوتبال سپیدرود رشت و راه آهن تهران عصر دوشنبه در هفته بیست و هشتم از رقابت های فوتبال لیگ دسته اول باشگاه های کشور در ورزشگاه شهید عضدی رشت به مصاف هم رفتند که در نهایت تیم سپیدرود رشت با نتیجه یک بر صفر حریف خود را شکست داد.
در رقابت های فوتبال قهرمانی لیگ دسته اول باشگاه های کشور (جام آزداگان) 18تیم حضور دارند که به صورت دوره ای و رفت و برگشت در یک گروه با هم به رقابت می پردازند.
خبرنگار:حسین مجرد ** انتشاردهنده: امیرحسین کبیری
7285/2007
کد N1660707

وبگردی