آفتاب
مدیر کل تعزیرات تهران مطرح کرد؛

ناخالص‌فروشی و قیمت‌های کاذب بازار/شیرینی و میوه خالص فروخته شود

ناخالص‌فروشی و قیمت‌های کاذب بازار/شیرینی و میوه خالص فروخته شود

مدیر کل تعزیرات استان تهران با انتقاد از احتساب قیمت جعبه شیرینی های و میوه ها گفت: متاسفانه شیرینی و میوه امروز خالص فروخته نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد محمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به یکی از دغدغه‌های مردم با عنوان ناخالص‌فروشی، گفت: در میدان تره بار گاهی دیده شده که وزن جعبه میوه هم احتساب می‌شود که این موضوع برای خرید شیرینی هم دیده می‌شود.

وی افزود: ظرف شیرینی از استاندارد گاهی بیشتر است و شاهد ناخالص فروشی در بازار هستیم؛ چرا که کارتن کیلویی ۵ هزارتومان است اما مبلغی بیشتر روی قیمت کلی کالا درج می‌شود.

مدیرکل تعزیرات استان تهران با تأکید بر ضرورت درج قیمت بر روی کالاها گفت: دغدغه دوم مردم موضوع قیمت‌های کاذب است چرا که در بسیاری از کالاها شاید درج قیمت‌های کاذب هستیم.

معاون سازمان تعزیرات حکومتی، گفت: ضریب سود عمده فروش و خرده‌فروش‌ها مشخص شده و ضوابط و قیمت‌ها مشخص شده و فعالان اقتصادی و واردکنندگان و تولیدکنندگان باید قیمت‌های صنفی را ثابت نگه دارند.

وی در خصوص وضعیت قاچاق در جنوب تهران، گفت: متولی طرح قاچاق در طرح‌های ملی ستاد مبارزه با قاچاق کالا است و در استانی‌ها هم کمیسیون‌های متعددی است که یکی و آنها تعزیرات است.

محمدی افزود: چند طرح در استان تهران با مجوز در حال اجرا است که یکی از آنها طرح کوچه مروی است که مأموریت‌ها در آن اجرا می‌شود.

کد N1660508

وبگردی