آفتاب

"علیرضا دائمی" قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل/ "محسن بختیار" معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو

"علیرضا دائمی" قائم‌مقام وزیر نیرو در امور بین‌الملل/ "محسن بختیار" معاون برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو

دائمی و بختیار از همکاران با سابقه و مجرب ما در وزارت نیرو هستند و به نوعی هر دو پرورش یافته مکتب وزارت نیرو هستند که امیدواریم هر دو این بزرگواران در جایگاه جدید زمینه ساز توسعه، همکاری و هم افزایی بیشتر در صنعت آب و برق باشند.

به‌گزارش ایلنا، "ستار محمودی" قائم مقام وزیر نیرو صبح امروز (دوشنبه) در آیین معرفی قائم‌مقام بین الملل وزیر و تودیع و معارفه معاونت برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو اظهار داشت: دائمی و  بختیار از همکاران با سابقه و مجرب ما در وزارت نیرو هستند و به نوعی هر دو پرورش یافته مکتب وزارت نیرو هستند که امیدواریم هر دو این بزرگواران در جایگاه جدید زمینه ساز توسعه، همکاری و هم افزایی بیشتر در صنعت آب و برق باشند.

وی افزود: اقدامات بسیار خوبی در زمان مهندس دائمی در این معاونت انجام شد که امیدواریم با قوت بیشتر در دوره جدید نیز ادامه پیدا کند.

قائم مقام وزیر نیرو تأکید کرد: معاونت برنامه‌ریزی یک حوزه چند بعدی است که هر گونه اقدام از طرف آن به صورت مستقیم و غیرمستقیم بر روی کار سایر بخش‌های وزارتخانه تأثیر می‌گذارد، بنابراین مسئولیت خطیری بر دوش معاون جدید قرار گرفته که امیدواریم با کمک سایر همکاران این مجموعه بتوانند به خوبی آن را راهبری کنند.

وی خاطرنشان کرد: معاونت برنامه‌ریزی وظیفه خطیر توازن بخشی به سایر بخش‌های وزارت نیرو را بر عهده دارد و کوچک‌ترین خلل در این بخش می‌تواند باعث زشتی پیکر زیبای این سازمان شود.

 

موفقیت این معاونت در سه سال گذشته مرهون تلاش همکاران بوده است

در ادامه این مراسم مهندس «علیرضا دائمی» معاون سابق برنامه‌ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو ضمن تبریک به دکتر بختیار برای تصدی این معاونت گفت: بیش از سه سال حضور در معاونت برای بنده فرصت بسیار مغتنمی بود که بتوانم با تمام توان برای توسعه و ارتقای جایگاه وزارت نیرو تلاش کنم.

وی افزود: موفقیت‌های این معاونت در سه سال گذشته مرهون تلاش کلیه همکاران این مجموعه بوده و امیدوارم که در زمان مدیریت جدید نیز این موفقیت‌ها و تلاش‌ها تداوم داشته باشد.

وی تصریح کرد: خوشبختانه دکتر بختیار فرد با تجربه ای در مجموعه صنعت آب و برق هستند و با کلیه ریزه کاری‌های این صنعت و نظام برنامه ریزی نیز آشنایی کامل دارند.

 

*کاهش وابستگی به منابع عمومی دولت و پیگیری برنامه اقتصاد مقاومتی

دکتر «محسن بختیار» معاون جدید برنامه ریزی و امور اقتصادی وزیر نیرو نیز در این مراسم ضمن تشکر از زحمات مهندس دائمی گفت: معاونت برنامه ریزی وظایف خطیر و سنگینی در حوزه‌های تدوین مقررات، چشم انداز صنعت آب و برق و برنامه‌های کوتاه و طولانی مدت مجموعه را برعهده دارد که امیدوارم بتوان با کمک همکاران دیگر این وظیفه را به خوبی انجام داریم.

وی افزود: معاونت برنامه ریزی بایستی یک اشراف کامل بر روی موضوعات کاری سایر بخش‌های سازمان داشته باشد تا بتواند دست به تدوین برنامه جامعه برای صنعت بزند بنابراین کار این معاونت هم سنگین و هم به نوعی محرک سایر بخش‌هاست.

وی تصریح کرد: از جمله برنامه‌های معاونت برای سال‌های آتی تدوین برنامه یی برای کاهش وابستگی صنعت به منابع عمومی دولتی است.

بختیار خاطرنشان کرد: از برنامه‌های دیگر معاونت، پیگیری برنامه «اقتصاد مقاومتی» در صنعت است که امیدواریم بتوانیم با کمک همکاران در سایر بخش‌ها این برنامه‌های خطیر را محقق کنیم.

در پایان این مراسم قائم مقام وزیر نیرو با اهدای لوح تقدیر از خدمات ارزنده مهندس علیرضا دائمی تشکر و برای دکتر محسن بختیار در سمت جدید آرزوی توفیق کرد.

 

کد N1660344

وبگردی