آفتاب
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران خبر داد

اکران بهاری کمپین «خوب برای همه» در تهران در آستانه نوروز ۹۶

اکران بهاری کمپین «خوب برای همه» در تهران در آستانه نوروز ۹۶

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اکران بهاری کمپین «خوب برای همه» در پایتخت در آستانه نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، عیسی علیزاده با اشاره به اکران کمپین «خوب برای همه» در بهار ۹۶ در سطح شهر گفت: همه ساله باتوجه به خیل زیاد مسافران نوروزی پایتخت، در اکران بهاری سال نو یک سری از تصاویر خاص که از جاذبه های شهر تهران محسوب می شود، اکران خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه به منظور معرفی جاذبه های گردشگری پایتخت این تصاویر بر روی سازه های تبلیغاتی نصب می شوند، افزود: به همین منظور کمپین «خوب برای همه» با مشارکت مرکز ارتباطات و روابط بین الملل شهرداری تهران به مرحله اجرا در آمده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه از طریق صدا و سیما، شرکت مترو تهران، اتوبوسرانی و همچنین روزنامه همشهری این جاذبه ها معرفی می شوند، اضافه کرد: سازمان زیباسازی بخش رسانه های محیطی را در دستور کار قرار داده است. این در حالیست که برای سال جدید این طرح نسبت به سال های گذشته گسترده تر اجرا خواهد شد.

علیزاده با تاکید بر اینکه این اکران تا بعد از نوروز ۹۶ نیز ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: موضوعاتی همانند میلاد حضرت زهرا(س) نیز در این طرح گنجانده شده است. جانمایی این طرح در ۲۰۰ سازه در دستور کار قرار گرفته است و این تصاویر چند روز یکبار تغییر خواهند یافت. به طوری که بعد از عید نوروز هم در سازه ها تصاویر جدیدی نمایش داده می شوند.

کد N1659254

وبگردی