آفتاب
عصر امروز

مدیر شبکه ۵ از «در جستجوی آرامش» بازدید کرد/ مهدی هاشمی تشویق شد

مدیر شبکه ۵ از «در جستجوی آرامش» بازدید کرد/ مهدی هاشمی تشویق شد

مجید زین العابدین مدیر شبکه پنج به پشت صحنه سریال «در جستجوی آرامش» به کارگردانی سعید سلطانی رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، سریال «در جستجوی آرامش» این روزها به کارگردانی سعید سلطانی در حال تصویربرداری است و امروز شنبه ۲۱ اسفند ماه عوامل این سریال در لوکیشنی در فرهنگستان علوم پزشکی در حال ضبط ادامه کار هستند.

عصر امروز مجید زین العابدین مدیر شبکه ۵ سیما به همراه غلامرضا الماسی مدیر گروه فیلم و سریال این شبکه به پشت صحنه این سریال رفت و در جریان روند تولید کار قرار گرفته است.

سعید سلطانی کارگردان این سریال که پیش از این آثار ملودرام زیادی از او در سازمان صدا و سیما پخش شده است، درباره کار جدید خود توضیح داد: سریال «در جستجوی آرامش» لوکیشن های زیادی دارد و تاکنون ۵۰ درصد از کار پیش رفته است.

وی درباره تعدد این لوکیشن ها یادآور شد: این سریال ۱۴۵ لوکیشن دارد که در مکان های مختلفی از جمله منزلی در نیاوران، گلخانه، بیمارستان، سینما و... اشاره کرد.

علی آشتیانی تهیه کننده سریال نیز درباره همکاری با سعید سلطانی اظهار کرد: من پیش از این تجربه کار تلویزیونی نداشتم و قواعد این کار را نمی دانستم و اکنون فکر می کنم سریال های تلویزیونی هم سختی های خاص خود را دارند.

امروز بعد از ظهر در حضور مدیر شبکه ۵ سیما صحنه هایی از سریال گرفته شد که در آنها مهدی هاشمی در نقش دکتر بهروز امینی جلوی دوربین رفت و به عنوان یک پزشک محقق توسط جمعی از حضار یک سالن تشویق شد.

کد N1658702

وبگردی