آفتاب

تصادف کامیون و پژو در جاده ماهشهر به هندیجان جان 6 نفر را گرفت

تصادف کامیون و پژو در جاده ماهشهر به هندیجان جان 6 نفر را گرفت

آبادان - ایرنا - تصادف یک دستگاه خودروی پژو 405 , کامیون در جاده ارتباطی بندرماهشهر به هندیجان در جنوب خوزستان جان 6 نفر را گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی وخدمات ایمنی شهرداری بندرماهشهر روز شنبه با تایید این خبر به ایرنا گفت: برخورد یک دستگاه سواری پژو 405 و کامیون در جاده ماهشهر به هندیجان نرسیده به روستای رحیم آباد در ساعت12ظهر امروز باعث مرگ 6 سرنشین خودروی پژو شد.
بهروز محسنی اضافه کرد: با گزارش این حادثه از سوی مرکز فوریت های پزشکی 115 به سامانه 125، ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو دستگاه آمبولانس و یک دستگاه خودروی امداد جاده ای را به محل حادثه واقع در مسیر جاده ماهشهر هندیجان اعزام کرد.
رئیس مرکز فوریت های پزشکی بندر ماهشهر نیز گفت:ساعت 12 این حادثه به فوریت های پزشکی اعلام شد که بلافاصله دو آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند.
قدرت کرد اظهارکرد: تیم های فوریت های پزشکی بندر ماهشهر پس از 15 دقیقه در محل حادثه حضور یافتند، ولی هر 6 سرنشین خودرو شامل 2 آقا، 2 خانم و 2 کودک زیر پنج سال، در دم جان باخته بودند.
وی افزود:پیکرهای هر 6 متوفی با آمبولانس به سردخانه باغ رضوان ماهشهر منتقل شدند.
جاده ماهشهر به هندیجان از مسیرهای پرتردد خوزستان است که به دلیل تکمیل نشدن محور چهارخطه آن در برخی مسیرها به جاده پرحادثه خوزستان تبدیل شده است.
7104/6125/ 6037
خبرنگار: آمنه محتشمی ** تنظیم کننده:سید بهادر حسینی ** انتشار دهنده: عبدالحمید راجی
کد N1658551

وبگردی