آفتاب

تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش بلامانع است

تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش بلامانع است

رییس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: تغییر کاربری املاک آموزش و پرورش با توجه به ضوابط و قوانین بلا مانع است.

به گزارش ایلنا، رسول زرگر پور در یکصد و شانزدهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان افزود: تغییر کاربری برای املاکی که مشکل قانونی ندارند و نفع عمومی را در بر گیرند بلا مانع است.

استاندار اصفهان ادامه داد: در کمسیون ماده 5 از تغییرکاربری سخن گفته شده که ما با این موضوع مخالف نیستیم اما در صورتی که تغییرکاربری با توجه به رعایت تمام شرایط و ضوابط شهرسازی، جمعیت پذیری، اصول ترافیکی و آتش نشانی انجام شود و اگر قرار است ارزش افزوده ای اضافه شود این ارزش افزوده به شهر برسد.

وی اظهارکرد: از اعضای کمیته ماده 5 تقاضا می کنم که به موضوع تغییرکاربری املاک آموزش و پرورش رسیدگی کنند. چراکه اصل قضیه یک درخواست قانونی است اما تعیین مصداق آن نیز باید قانونی انجام شود و به شرط رعایت ضوابط تغییرکاربری هیچ مشکلی ندارد.

 زرگر پور خطاب به اعضای شورای آموزش و پرورش تصریح کرد: نیاز آموزش و پرورش به فضاهای آموزشی، غیر قابل استفاده بودن برخی از فضاها و استفاده از ظرفیت ها و امکانات موجود آموزش و پرورش با برگزاری جلسات قابل حل است .

رئیس شورای آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: این موضوع که معاون اول رئیس جمهور بیان کردندکه اگر بخواهیم اموالی را بفروشیم و به احسن تبدیل کنیم باید به گونه ای برخورد شود که ارزش افزوده به دولت برسد این هم گفته ای صحیح است .

 

کد N1658394

وبگردی