آفتاب

مازندران قهرمان پنجمین دوره مسابقه های ملی بازی‌ سازی رایانه ‌ای شد

مازندران قهرمان پنجمین دوره مسابقه های ملی بازی‌ سازی رایانه ‌ای شد

کاشان - ایرنا - تیم گیم تایم ' GAME TIME 'دانشگاه علوم و فناوری مازندران قهرمان پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌ سازی رایانه ‌ای دانشگاه‌ های کشور شد.

به گزارش ایرنا، هیات داوران پنجمین دوره مسابقات ملی بازی ‌سازی رایانه ‌ای دانشگاه ‌های کشور روز جمعه تیم های دانشکده فنی شهید رجایی کاشان و جنیکا مازندران را نیز به ترتیب به عنوان مقام های دوم و سوم این دوره از رقابت ها معرفی کرد.
مبلغ 20،30 و 10 میلیون ریال همراه با لوح و تندیس به ترتیب جایزه رتبه اول تا سوم تیم های برنده این مسابقات بود.
کمیته هیات داوران در بخش تیم دانش‌آموزی افزون بر تجلیل اعضای سه تیم دانش‌آموزی شرکت کننده در این بخش تیم سمپاد کاشان (دبیرستان شهید بهشتی) را شایسته تقدیر دانست.
این کمیته در بخش تیم های دانشجویی نیز در زمینه گیم پلی با تشکر از فانتوم پلاس دانشگاه قم و تیم T- CORE از کاشان، تیم سیلک کاشان را شایسته تقدیر دانست.
داوران در بخش طراحی هنری نیز تیم گیم کلوپ 'GAME CLUB ++' از دانشگاه تهران و تیم جنیکا از مازندران را شایسته تقدیر دانستند.
کمیته هیات داوران در رده بهترین بازی موبایل بازی تیم کاشان و دانشگاه قم را شایسته تقدیر با اهدای هدیه نقدی 5 میلیون ریالی معرفی کرد.
تیم موسسه عالی شهاب دانش قم نیز برنده مسابقه پیامکی در بخش نگاه تماشاچیان حضوری در آیین اختتامیه و از دید تماشگران اینترنتی که به صورت آنلاین مراسم را دنبال می کردند با دریافت جایزه نقدی 3 میلیون ریالی اعلام شد.
پنجمین دوره مسابقات ملی بازی‌ سازی رایانه ‌ای با رقابت 20 تیم از دانشگاه‌های آزاد و دولتی کشور و هم چنین سه تیم دانش آموزی از 18 تا 20 اسفند امسال در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کاشان برگزار شد.
7408/6136 * خبرنگار: یوسف صائب **انتشار دهنده: حیدری
کد N1657721

وبگردی