آفتاب

طیب‌نیا به سوال‌های ۱۲ نماینده مجلس پاسخ می‌دهد

طیب‌نیا به سوال‌های ۱۲ نماینده مجلس پاسخ می‌دهد

همزمان با آغاز به‌کار جلسات علنی مجلس، وزیر امور اقتصادی و دارایی با حضور در کمیسیون اقتصادی، به سوال‌های ۱۲ نماینده مجلس پاسخ می‌دهد.

به گزارش خبرنگار سیاسی ایلنا، همزمان با آغاز به‌کار نشست‌های علنی هفته آینده مجلس شورای اسلامی، کمیسیون‌های تخصصی نیز تشکیل جلسه خواهند داد که در این راستا، کمیسیون اقتصادی مجلس میزبان وزیر اقتصاد و امور دارایی خواهد بود.

بر این اساس، علی طیب‌نیا وزیر اقتصاد و امور دارایی با حضور در کمیسیون اقتصادی مجلس پاسخگوی سوال‌های ۱۲ نماینده مجلس در موارد و مسائل مختلف خواهد بود.

این درحالی است که ادامه بررسی نحوه اجرای تبصره ۳۵ قانون اصلاح قانون بودجه سال ۹۵ در خصوص بخشودگی سود و جرایم تسهیلات تا یکصد میلیون تومان، بررسی مسائل و مشکلات موسسه اعتباری-مالی کاسپین با حضور رییس کل بانک مرکزی و سایر مسئولان مربوطه و ادامه بررسی لایحه اصلاح تبصره ماده ۸۶ اصلاحیه قانون مالیات‌های مستقیم نیز ازجمله دیگر در دستورکارهای جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس خواهد بود.

بررسی آخرین وضعیت سهام عدالت، بررسی تصمیم دولت در ارتباط با توزیع سود سهام عدالت و پیامدهای آن، بررسی مصوبه هیات وزیران در ارتباط با دلیل خروج ۲۰ درصدی سهام شرکت‌های پربازده بورس در سود سهام عدالت شامل شرکت‌های پالایش نفت اصفهان، تبریز، همدان، تهران، شیراز، کرمانشاه، بندرعباس و جایگزینی دو شرکت غیر بورسی و همچنین ارائه گزارش نظارتی نمایندگان ناظر عضو کمیسیون اقتصادی در مجامع و شوراها نیز در دستورکار هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس است.

کد N1657606

وبگردی