آفتاب
رئیس فدراسیون فوتبال:

مذاکره کی روش با فدراسیون فوتبال ساحل عاج صحت ندارد

مذاکره کی روش با فدراسیون فوتبال ساحل عاج صحت ندارد

قم - رئیس فدراسیون فوتبال مذاکره کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی با فدراسیون فوتبال ساحل عاج را رد کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی تاج پنج‌شنبه شب در حاشیه برگزاری مجمع انتخابات هیئت فوتبال استان قم اظهار کرد: فدراسیون فوتبال به قرارداد و تعهدات خود در قبال کارلوس کی روش پایبند است و به همین ترتیب وی نیز به تعهدات خود به این قرارداد پایبند خواهد بود و با قدرت به کار خود ادامه می‌دهد.

وی افزود: یک روز صحبت از آفریقای جنوبی و یک روز صحبت از الجزایر می‌شود و این بار نوبت به ساحل عاج رسیده اما تأکید می‌کنم که کی روش با تمام وجود در خدمت تیم ملی است و فدراسیون فوتبال نیز به دنبال حمایت از وی و تیم ملی برای موفقیت و مسابقات مهم آتی است.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: من از رسانه‌ها می‌خواهم که با توجه به رویدادهای مهمی که در انتظار تیم ملی است رویکردی حمایتی در قبال تیم ملی داشته باشند و در فرصت باقی مانده تا مسابقات تیم ملی در مقدماتی جام جهانی به این مسائل پرداخته نشود و همه به حفظ آرامش تیم ملی کمک کنیم.

تاج در مورد انتخابات هیئت فوتبال استان قم عنوان کرد: رؤسای منتخب در هیئت‌های فوتبال استان‌های سراسر کشور برای رشد و اعتلای فوتبال و فوتسال در استان‌ها باید تمام ظرفیت استانی خود را به کار بگیرند و موفقیت در سایه هم افزایی و کار جمعی به دست می‌آید.

کد N1657428

وبگردی