آفتاب
عضو هیات رئیسه خانه احزاب کشور:

احزاب باید در تعامل با هم در مسیر توسعه پایدار و آرمانهای ملی گام بردارند

احزاب باید در تعامل با هم در مسیر توسعه پایدار و آرمانهای ملی گام بردارند

مشهد- ایرنا- عضو هیات رئیسه خانه احزاب کشور گفت: تشکیل خانه احزاب در تعامل احزاب مختلف با یکدیگر نقش مهمی دارد و تلاش می شود احزاب در تعامل و همدلی با همدیگر در مسیر توسعه پایدار و آرمان های ملی گام بردارند.

فاطمه راکعی عصر پنجشنبه در دیدار با اعضای شورای مرکزی جمعیت زنان و رئیس کمیته زنان خانه احزاب خراسان رضوی افزود: امید است خانه احزاب به عنوان یک تشکل صنفی متشکل از همه احزاب عمومی و زنان بتواند منشا اثر باشد.
وی با بیان اینکه ما به وحدت و آشتی ملی می اندیشیم اظهار کرد: امید است جمعیت زنان نیز بتواند با همدلی و همکاری با دیگر احزاب در مسیر این هدف گام بردارد.
وی گفت: هدف اصلی رسیدن به توسعه پایدار و آرمان های ملی است که باید مبنای این تعامل و همراهی باشد.
راکعی افزود: احزاب باید اختلافات جزئی را کنار گذاشته و به هدف ملی فکر کنند و برای اتفاقات و تحولات مثبتی که باید در کشور شکل گیرد تلاش و همدلی بیشتر داشته باشند.
دبیر کل جمعیت زنان مسلمان نواندیش با اشاره به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار کرد: امید است بسیار فعال در این عرصه حضور یابیم.
وی گفت: تمام تلاش های زنان و اصلاح طلبان باید در این جهت باشد که زنان در لیست های ائتلاف اصلاح طلبان دست کم سهم 30 درصدی داشته باشند.
وی با بیان اینکه در میان زنان اصولگرا هم چنین مطالبه ای شکل گرفته است افزود: امید است در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان استان ها هم این امر مورد قبول و اجرا قرار گیرد که این نقش 30 درصدی را برای زنان در بخش های مختلف به ویژه هیات های رئیسه در نظر بگیرند.
راکعی عصر دیروز در جشنواره شعر فجر حضور یافت و نشان درجه یک هنری را از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد.
1906 / 6053 خبرنگار: فاطمه یوسفی ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
کد N1657269

وبگردی