آفتاب

سرمربی تیم فولاد خوزستان:برای پیروزی بر تراکتور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

سرمربی تیم فولاد خوزستان:برای پیروزی بر تراکتور از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم

اهواز - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان،گفت:اگرچه تراکتورسازی تیم پر مهره ای است، برای برتری برابر این تیم از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

به گزارش ایرنا نعیم سعداوی روز پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز در جمع خبرنگاران رسانه ها گفت: فردا با تیم مقتدری بازی داریم که سالیان سال در فوتبال کشور مطرح بوده است اما سعی می کنیم از امتیاز میزبانی خود بهترین استفاده را ببریم.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با تبریک پیشاپیش فرا رسیدن سال نو ،افزود:تراکتورسازی از مربیان با دانش بهره می برد که از فوتبال ایران و خوزستان شناخت خوبی دارند همچنین بازیکنانی در اختیار دارند که می توانند نتیجه بازی را تغییر دهند اما ما نیز حرف های بسیاری برای گفتن داریم و نمی خواهیم امتیاز این بازی را از دست دهیم.
سعداوی با بیان اینکه تیم ما اگر چه جوان است اما به دنبال ثبات هستیم، ادامه داد:ناراحت هستیم که امتیازات بسیاری را از دست دادیم اما امیدواریم که فردا با حمایت هواداران یک عیدی به مردم خوب خوزستان بدهیم.
وی افزود:هر چند تیم جوانی هستیم ولی شک ندارم با تمرینات خوبی که چند روز اخیر داشتیم فردا بازی قابل قبولی برای فولاد رقم بزنیم، ما جوان ترین و بومی ترین تیم لیگ هستیم اما بیش از این دیگر نمی توان از بازیکنان جوان استفاده کرد.
سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره به اینکه در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده ایم افزود:قبول دارم که تیم ما در نتیجه گیری ضعیف عمل کرده اما از نظر کیفی خوب بودیم اگر چه به لحاظ نتیجه گیری نسبت به دور رفت 3 امتیاز کمتر کسب کردیم.
سرمربی تیم فولاد خوزستان بدشانس بودن، مصدومیت و اشتباهات داوری را از عوامل نتیجه نگرفتن تیمش در این فصل دانست گفت: هر چند شاید کادر فنی تیم هم در این موضوع مقصر باشد ولی امیدوارم که در بازی آینده خود نتایج لازم را کسب کنیم و به جدول بازگردیم.
تیم فوتبال فولاد خوزستان در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فردا جمعه بیستم اسفندماه در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف تیم تراکتورسازی تبریز می رود.
7104/6125 پارسا شاکری ** انتشار:سیدبهادر حسینی
کد N1657262

وبگردی