آفتاب
فرامرزیان در گفت‌وگو با ایلنا:

ارائه لیست دوگانه پاشنه آشیل تفکر اصلاح‌طلبی است/ تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری درباره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه اعلام می‌شود

ارائه لیست دوگانه پاشنه آشیل تفکر اصلاح‌طلبی است/ تصمیم شورای‌عالی سیاست‌گذاری درباره انتخابات ریاست جمهوری یکشنبه اعلام می‌شود

عضو هیات رییسه شورای عالی سیاست گذاری گفت: یکشنبه هفته آینده این شورا رسما تصمیم خودش برای چگونگی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام و به طور رسمی مکانیزم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات پیش‌رو تشریح خواهد شد.

ژاله فرامزیان در گفت وگو با خبرنگار سیاسی ایلنا در پاسخ به این سوال  که آیا  بیانه‌ای که اخیرا از سوی جبهه اصلاح‌طلبان صادر شده است ارتباطی با شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دارد یا خیر گفت: کلیه احزاب و افراد ذی نفوذ جریان اصلاح طلبی در قالب شورای عالی سیاست گذاری گرد هم آمده‌اند تا یک صدا از جبهه اصلاحات بیرون آید.

او یاد آور شد : این شورا با پیشنهاد شورای هماهنگی جبهه اصلاحات شکل گرفت و نتیجه اقدامات این شورا در سال ۹۴ با تایید حجت‌الاسلام سیدمحمد خاتمی موجب توفیق اصلاح‌طلبان شد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب تاکید کرد:همه اعضا در این شورا با در نظر داشتن رویکرد و نظرات اصلاح‌طلبان تلاش می‌کنند تا همه تصمیمات با اجماع اتخاذ شود.

عضو هیأت رییسه شواری عالی سیاست‌گذاری خاطر نشان کرد: این شورا مجموعه فعالیت‌های خود را از سال ۹۲ و با پیشنهاد آقای خاتمی مبنی بر اینکه آقای روحانی کاندیدای ریاست جمهوری مورد حمایت اصلاح‌طلب باشد آغاز کرد و تا به امروز مسیرش را کاملا یک صدا ادامه داده است.

او تاکید کرد: هرگونه تصمیم، رفتار و لیست دوگانه پاشنه آشیل تفکر اصلاح‌طلبی است و صادرکنندگان این بیانیه هیچ‌گونه ارتباط و نسبتی  با شورای عالی اصلاح‌طلبان ندارند. اصلاح طلبان عضو شورای عالی سیاست‌گذاری گرد هم آمده‌اند و برای عزت و سر بلندی نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش می‌کنند.

فرامرزیان در پاسخ به سوال دیگر مبنی بر اینکه شورای عالی سیاست گذاری چه زمانی نظر نهایی خود را در مورد انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اعلام می کند گفت: شورای عالی سیاست گذاری یکشنبه هفته آینده رسما تصمیم خودش برای چگونگی شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را اعلام و به طور رسمی مکانیزم حضور اصلاح‌طلبان در انتخابات  پیش‌رو تشریح خواهد شد.

او خاطر نشان کرد: شورای اصلاح‌طلبان  استان‌ها هم که زیر نظر شورای عالی سیاست‌گذاری شکل گرفته است به صورت منسجم در تصمیم گیری‌ها شرکت دارند .

کد N1657153

وبگردی