آفتاب

ارائه خدمات موثر در البرز به ویژه در بخش بهداشت و درمان

ارائه خدمات موثر در البرز به ویژه در بخش بهداشت و درمان

کرج - ایرنا - نشست مشترک نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای تشریح اقدامات موثر انجام شده در این استان در یک ساله گذشته برگزار و در آن به موضوع خدمات ارائه شده در استان البرز به ویژه در بخش بهداشت و درمان در یک ساله گذشته پرداخته شد.

به گزارش ایرنا، مشکلات اشتغال، کارخانه ها و تامین مالی آنها، تلاش های ویژه ای که از سوی دولت برای توسعه انجام شده ازسوی نمایندگان مردم استان البرز درمجلس شورای اسلامی مطرح شد و گزارش آن به منتخبان مردم در خبرگان رهبری رسید.
ازبین رفتن شکاف طبقاتی، پوشش 42میلیونی تامین اجتماعی و توجه به نیازها در این بخش از دیگر مسائلی بود که به آن پرداخته شد.
در این نشست محمد جواد کولیوند رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس شورای اسلامی، عزیز اکبریان رئیس کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی، محمود بهمنی نماینده ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد، آیت الله محسن کازرونی و آیت الله سید محمد مهدی میرباقری منتخبان مردم در خبرگان رهبری استان البرز حضور داشتند.
نماینده مردم کرج در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جمعیت بالای استان البرز به واسطه مهاجر پذیری، گفت: این حجم جمعیت نیاز به خدمات دارد که برنامه ریزی منسجمی برای آن باید داشت.
محمد جواد کولیوند افزود: دربرخی از مناطق با تراکم بالای جمعیتی مواجه هستیم که نیاز است تدابیر جدی برای آنها اتخاذ شود.
وی خاطرنشان کرد: بنابراین نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی در مسیر وحدت رویه به دنبال حل مشکلات خدماتی و رفاهی هستند و دراین مسیر همسو با سیاست های دولت پیش می روند.
کولیوند اضافه کرد: اقدامات موثری را دراستان البرز درسالهای اخیر بویژه درحوزه درمان شاهد بودیم که باید هرچه بیشتر افزایش یابد.
آیت الله محسن کازرونی نماینده مردم استان البرز در خبرگان رهبری نیز گفت: خدمات خوبی برای این استان ارائه شده ولی نکته قابل توجه آن است که باید با همراهی و وحدت پیش رفت.
وی گفت: امروز درفضای همدلی به خوبی می توان پیش رفت، امروز با تدبیر و همراهی همه مدیران و مسئولان به سمت آرامش پیش رفته ایم.
کازرونی ادامه داد: پس از 37 سال نظام اسلامی موفق عمل کرده و باید به گونه ای فعالیت داشت که مصلحت مردم تامین شود تا برکات وحدت بیش از پیش نمایان شود.
وی خاطرنشان کرد: دو انتخابات رئیس جمهوری و شوراها را پیش رو داریم و امروز از شوراها غفلت کردیم که تاثیر درشهرها و روستاها دارد، بنابراین باید تلاش شود انسانهای باتقوا مدیر و متخصص ورود پیدا کنند.
نماینده مردم البرز درخبرگان رهبری گفت: توجه بیشتر به ظرفیت نخبگان در زمینه های مختلف ورزشی ، اجتماعی ضروری است.
وی ادامه داد: با خصومت کار پیش نمی رود و با همدلی که شکل گرفته برکات بیشتری را در استان البرز شاهد خواهیم بود.
نماینده دیگر مردم البرز در خبرگان رهبری گفت: گزارشی که ازسوی نمایندگان مردم البرز در مجلس شورای اسلامی ارائه شد رضایت بخش است و نشان دهنده آن است که شناخت کافی از مسائل بوده و دغدغه حل مسائل مردم را دارند.
آیت الله سید محمد مهدی میرباقری اضافه کرد: اقدامات باید در زندگی مردم نمود یابد و درتوازن کشوری نیز اتفاق بیفتد.
وی ادامه داد: جامعه به جز شاخص های مهم توسعه راه، بهداشت لایه های عمیق تری دارد که وحدت اجتماعی است. مسائل این استان به لحاظ پراکندگی جمعیت و تنوع قومیتی اگر در لایه های عمیق تر برای انسجام جدی تلاش نشود در دراز مدت تبدیل به اسیب اجتماعی می شود.
وی تاکید کرد: ایجاد وحدت و انسجام تبدیل به همکاری و تولید محصول می شود امیدواریم دراین زمینه هم تلاشهای موفقی صورت گیرد.
8029/1535خبرنگار:حکیمه کشاورز** انتشاردهنده:داریوش غفاری
کد N1657128

وبگردی