آفتاب
هفته هفدهم لیگ برتر هندبال کشور؛

تیم هندبال هپکوی اراک، توسعه و عمران بافق را با شکست بدرقه کرد

تیم هندبال هپکوی اراک، توسعه و عمران بافق را با شکست بدرقه کرد

اراک- در هفدهمین هفته از بیست و نهمین دوره مسابقات لیگ برتر هندبال باشگاه های کشور، تیم هندبال هپکوی اراک با نتیجه ۲۴ بر ۲۳، از سد تیم توسعه و عمران بافق یزد گذشت.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین هفته مسابقات هندبال لیگ برتر باشگاه های کشور با انجام پنج دیدار، عصر چهارشنبه در پنج شهر کشور برگزار شد، که تیم هندبال هپکوی اراک میزبان تیم هندبال توسعه و عمران بافق در اراک بود.

براساس این گزارش، دو تیم هندبال هپکوی اراک و توسعه و عمران بافق در شرایطی مقابل یکدیگر صف آرایی کردند که تیم هپکو با انجام ۱۶ بازی و کسب۱۵ امتیاز در جدول رده بندی لیگ برتر در جایگاه هشتم بود و تیم توسعه و عمران بافق نیز با انجام ۱۶ بازی و کسب ده امتیاز بعداز اراک قرار داشت.

پیروزی در این میدان برای هر دو تیم مهم بود تا به جایگاه بهتر در جدول لیگ دست یابند، همین نگاه موجب شد تا مسابقه از حساسیت خاص برخوردار باشد و بازیکنان هر دو تیم مصمم بودند پیروز این کارزار باشند.

در نیمه اول بازی، رقابت پایاپای پیش می رفت و حتی در امتیاز ۱۳ بر ۱۱، تیم هندبال بافق از اراک جلو افتاد، اما در نهایت نیمه اول با نتیجه ۱۵ بر ۱۴ به سود تیم هندبال هپکوی اراک پایان یافت.

در نیمه دوم به خصوص در اواخر بازی در حالی که تیم اراک ۲۳ بر ۲۲ عقب بود، با تلاش مضاعف بازیکنان ابتکار عمل را در دست گرفت و با محکم کردن خط دفاعی خود و یورش های تاثیر گذار روی دروازه حریف، در نهایت تیم هندبال توسعه و عمران بافق را با نتیجه ۲۴ بر۲۳ شکست داد.

گفتنی است با وجود مشکلات و تنگناهای مالی که در حال حاضر گریبانگیر تیم هندبال هپکوی اراک است، اما غیرت بازیکنان، مربی و کادر فنی تیم، پیروزی دیگری در کارنامه این تیم به ثبت رساند.

در این بازی مهدی میرزایی، امیر احمدی و علی گنجی از تیم هندبال هپکوی اراک و مهدی مقصودی، امیرحسین پسندی و علیرضا اعظم از تیم هندبال توسعه و عمران بافق کارت زرد دریافت کردند .

داوری این مسابقه را علی مستاجران و محمدعلی قاسمی برعهده داشتند و کاظم عربی به عنوان ناظر داوران و سیدحسین حسینی به عنوان ناظر فدراسیون هندبال بر مسابقه نظارت کردند.

کد N1656486

وبگردی