آفتاب

عکس های کارگاه ساخت مشروبات الکلی در آبادان /پسر جوان رویای ثروت در سر داشت+تصاویر

عکس های کارگاه ساخت مشروبات الکلی در آبادان /پسر جوان رویای ثروت در سر داشت+تصاویر

مرد جوان برای پولدار شدن در شب عید یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی دست ساز در آبادان برپا کرد.

چندی پیش ماموران تجسس کلانتری 15 کارون آبادان در تحقیقات میدانی و ویژه از فعالیت یک کارگاه ساخت مشروبات الکلی د رمنطقه لین 11 احمد آباد با خبر شدند.
بدین ترتیب ماموران برای بررسی ها دقیق و ویژه این کارگاه را به صورت نامحسوس تحت نظر قرار دادند و با شناسایی صاحب این کارگاه ساخت مشروبات الکلی عملیات دستگیری با هماهنگی مقام قضایی کلید زده شد.

ماموران کلانتری 15 کارون ساعت 12:30 دقیقه ظهر سه شنبه 16 اسفند ماه با حضور در این کارگاه موفق به دستگیری مرد جوانی شدند.
ماموران در بازرسی از این کارگاه بیش از 1200 لیتر مشروبات الکلی داخل بشکه های بزرگ، وسایل و ابزار ساخت نوشیدنی الکلی و 80 کیلو کشمش خام که برای تهیه و ساخت مشروبات الکلی استفاده می کنند به دست آمد.

متهم که راهی جز اعتراف نداشت به ماموران گفت: با همدستی یکی از دوستانم شروع به ساخت مشروبات الکلی کردیم تا آنها را به مسافرانی که برای تعطیلات عید نوروز به آبادان سفر می کنند با قیمت گران بفروشیم که خیلی زود دستگیر شدم.
بنا به این گزارش، متهم با صدور قرار روانه زندان Prison شد و تحقیقات برای دستگیری همدست این مرد جوان در دستور کار ماموران قرار دارد./ رکنا
کد N1655527

وبگردی