آفتاب
مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه به مهر خبر داد:

رشد ۲۰۹ درصدی صادرات ظروف ملامین از گمرکات کرمانشاه

رشد ۲۰۹ درصدی صادرات ظروف ملامین از گمرکات کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه از رشد ۲۰۹ درصدی صادرات ظروف ملامین از این گمرکات طی امسال خبر داد.

خلیل حیدری در گفتگو با خبرنگار مهر، با اشاره به صادرات  صورت گرفته از طریق گمرکات استان کرمانشاه طی مدت سپری شده از امسال از رشد ۲۰۹ درصدی صادرات ظروف ملامین از طریق این گمرکات خبر داد.

وی تصریح کرد: در ۱۱ ماهه امسال  ۳۴ میلیون و ۴۹۲ هزار و ۴۶۸ دلار  ظروف ملامین به وزن ۱۲ هزارو ۱۷۴ تن  از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه افزود: صادرات ظروف ملامین نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۲۰۹ درصد  و از حیث وزن ۲۲۷  درصد افزایش داشته است.

وی گفت: در این مدت نیز  ۶۰ میلیون و ۷۱۱ هزارو ۳۹۲ دلار گوجه فرنگی  به وزن  ۲۸۴ هزارو ۴۱۵ تن از گمرکات استان کرمانشاه  صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل از نظر ارزش ۵۶ درصد و از حیث وزن نیز ۱۳۶  درصد رشد داشته است.

حیدری یادآور شد: در مدت سپری شده از امسال یک میلیارد ۶۷۵ میلیون و ۹۵ هزارو ۴۱۵  دلار کالا به وزن  پنج میلیون و ۱۱۱ هزارو ۳۷۴  تن از گمرکات و بازارچه های مرزی استان کرمانشاه به خارج از کشورصادر شد است.

وی افزود: ۸۵۹ میلیون و ۲۸۱ هزارو ۹۹۳ دلار با وزن سه میلیون و ۲۸۹ هزارو ۲۱۲ تن  از کالاهای فوق درگمرکات کرمانشاه، خسروی، پرویزخان و پاوه و بازارچه های مرزی پرویزخان، شوشمی و شیخ صله  اظهار و صادر شده است.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه خاطر نشان کرد: سایر گمرکات نیز در این مدت  ۸۱۵ میلیون و ۸۱۳ هزارو ۴۲۲ دلار کالا را  با وزن یک میلیون و ۸۴۴ هزارو ۹۶۹ تن از طریق مرزهای استان کرمانشاه به خارج از کشور صادر کرده اند.

وی با بیان اینکه بیشتر صادران صورت گرفته به کشور عراق بوده است، گفت: در مدت سپری شده از سال ۹۵ در مجموع از گمرکات استان کرمانشاه به ۳۵ کشور صادرات قطعی صورت گرفته است.

کد N1654664

وبگردی