آفتاب

اعزام تیم ویژه وزارت بهداشت به استان ایلام و شهر بدره

اعزام تیم ویژه وزارت بهداشت به استان ایلام و شهر بدره

همشهری آنلاین: هیاتی متشکل از معاونت‌های مختلف وزارت بهداشت، برای بررسی مشکلات حوزه سلامت در استان ایلام و شهر بدره به این منطقه سفر کرد.

به گزارش وبدا، دکتر علی ماهر که به دستور وزیر بهداشت به همراه هیاتی از معاونت‌‌های وزارت بهداشت به شهر بدره استان ایلام سفر کرده است، گفت: هدف از این بازدید رسیدگی به وضعیت بهداشتی درمانی استان ایلام و مطالبات مردمی شهرستان بدره بعد از سفر وزیر بهداشت به این استان بود.

معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی گفت: طی بازدیدی که از امکانات بهداشتی و درمانی منطقه داشتیم، در مجموع تصمیماتی را اتخاذ كرديم  که در بازگشت به تهران و ارایه گزارش به وزیر بهداشت، تصمیمات لازم اتخاذ خواهد شد.

وی امکانات موجود در مرکز بهداشتی درمانی شهر بدره را با توجه به جمعیت تحت پوشش مناسب و استاندارد دانست و گفت: در حال حاضر این مرکز با 5 پزشک، دندانپزشک و ماما و داشتن آزمایشگاه در حال ارایه خدمات به مردم است.

معاون فنی و برنامه ریری دفتر مدیریت بیمارستانی و تعالی خدمات بالینی در مورد کمبود نیروهای متخصص نیز با اشاره به نزدیکی این شبکه بهداشتی به شهر دره شهر و وجود بیمارستان در این شهر گفت: این امکان وجود دارد که متخصصین را از این طریق به منطقه بیاوریم و قطعا چهار تخصص اصلی؛ اطفال، زنان و زایمان، داخلی و جراحی، در طول هفته به بیماران خدمات درمانی لازم را ارایه خواهند داد.

کد N1653391

وبگردی