آفتاب

برادران عالمیان در مسابقات اسلوونی و کرواسی شرکت می کنند

برادران عالمیان در مسابقات اسلوونی و کرواسی شرکت می کنند

سفر به اروپا و شرکت در مسابقات بین المللی اسلوونی و کرواسی اولین برنامه نوشاد و نیما عالمیان برای سال آینده خواهد بود.

به گزارش خبرنگار مهر، طبق اعلام کمیته فنی فدراسیون تنیس روی میز و بر اساس نتایج مسابقات انتخابی تیم ملی، نوشاد و نیما عالمیان در ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا حضور ندارند اما برای شرکت در بازی های کشورهای اسلامی و مسابقات قهرمانی جهان باید همراه با دیگر ملی پوشان به آذربایجان و آلمان سفر کنند.

به همین منظور و برای آماده سازی بهتر برادران عالمیان، از طرف فدراسیون تنیس روی میز حضور در دو رویداد برون مرزی برای این دو بازیکن پیش بینی شده است. بر این اساس نوشاد و نیما عالمیان پیش از بازی های کشورهای اسلامی در مسابقاتی به میزبانی اسلوونی و کرواسی شرکت می کنند. این رقابت ها تحت عنوان مسابقات چلنج و به صورت گروهی و حذفی برگزار می شود.

مسابقات اسلوونی ۶ تا ۱۰ اردیبهشت و مسابقات کرواسی ۱۲ تا ۱۶ اردیبهشت ماه برگزار می شود. نوشاد و نیما عالمیان تنها  پینگ پنگ بازان ایرانی حاضر در این دو رویداد هستند.

این دو پینگ پنگ باز ملی پوش پس از حضور در رقابت های اسلوونی و کرواسی به ایران باز می گردند تا همراه با تیم ملی تنیس روی میز عازم باکو، محل برگزاری بازی های کشورهای اسلامی در آذربایجان شوند. این بازی ها - در بخش تنیس روی میز - ۲۷ اردیبهشت ماه تا اول خردادماه برگزار می شود. مسابقات قهرمانی جهان نیز ۸ تا ۱۵ خردادماه در آلمان برگزار خواهد شد.

کد N1652976

وبگردی