آفتاب
مجمع کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا - بحرین؛

خسرو قمری عضو هیات رئیسه دوچرخه سواری آسیا شد

خسرو قمری عضو هیات رئیسه دوچرخه سواری آسیا شد

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری ایران برای اولین بار با کسب آراء لازم به عضویت هیات رئیسه کنفدراسیون دوچرخه‌سواری آسیا درآمد.

به گزارش خبرنگار مهر، با پایان یافتن رقابتهای دوچرخه سواری جاده قهرمانی آسیا در منامه بحرین، از روز گذشته مجمع کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا با حضور اعضا و کشورهای عضو به منظور بررسی برنامه های آتی و از همه مهمتر برگزاری مجمع انتخاباتی برای انتخاب رئیس و اعضای این فدراسیون آغاز شده است. 

در مجمع انتخاباتی کنفدراسیون دوچرخه سواری آسیا خسرو قمری رئیس فدراسیون این رشته در کشورمان با کسب ۲۶ رای موفق شد به عضویت هیات رئیسه این فدراسیون آسیایی در بیاید. 

همچنین قمری که پیش از این مسئولیت کمیته تریال آسیا را برعهده داشت مجددا از سوی حاضرین برای چهار سال دیگر به عنوان رئیس کمیته تریال این کنفدراسیون انتخاب شد. خالقی نیز به عنوان دبیر این کمیته معرفی گردید. ایران در سال ۲۰۱۷ میزبان برگزاری اولین دوره مسابقات دوچرخه سواری تریال قهرمانی آسیا نیز می باشد. 

همین طور در ادامه این مجمع از برخی از فعالین عرصه دوچرخه سواری در قاره آسیا نیز تقدیر به عمل آمد. در زمره این نفرات اصغر خالقی دبیر پیشین فدراسیون دوچرخه سواری کشورمان بود که از وی به عنوان پرتلاش ترین مدیر در عرصه دوچرخه سواری قاره آسیا تقدیر به عمل آمد. خالقی مدتی پیش به دلیل قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فدراسیون های ورزشی از سمت دبیری این فدراسیون کناره گرفت.

این مجمع انتخاباتی امشب جمعه سیزدهم اسفند ماه با شناخت اعضای مابقی کمیته ها، ارائه گزارش کمیته ها، برنامه های آتی این فدراسیون در سال ۲۰۱۷ به کار خود پایان می دهد. 

کد N1651414

وبگردی