آفتاب

فرکی:با استفاده مناسب از شرایط بازی می توانیم پیروز شویم

فرکی:با استفاده مناسب از شرایط بازی می توانیم پیروز شویم

تبریز - ایرنا - سرمربی تیم سایپای تهران گفت: تیمی که از شرایط بازی خوب استفاده نماید پیروز میدان خواهد بود.

به گزارش ایرنا، حسین فرکی عصر پنجشنبه در نشست خبری قبل از بازی دو تیم تراکتور سازی و سایپا در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام فاطمیه افزود: نتیجه بازی قابل پیش بینی نیست ولی تیمی که از شرایط بازی استفاده خوبی کند برنده بازی است.
وی با اشاره به استراحت دو هفته ای تیم سایپا و اماده بودن تیم تراکتور سازی نسبت به پیروزی هفته قبل مقابل سیاه جامگان مشهد خاطر نشان کرد: درست است که شرایط از لحاظ آمادگی برای ما خوب نیست ولی این قضیه تاثیر زیادی در روند بازی نخواهد گذاشت و ما برای کسب سه امتیاز به تبریز آمده ایم.
فرکی در مورد هواداران تبریزی نیز گفت: هواداران تبریزی خوب و خون گرم اند و برای ما قابل احترام هستند و اگر شرایط جوی اجازه بدهد امیدوارم فردا از هر دو تیم بازی دل چسب و تماشاگر پسندی شاهد باشیم.
سرمربی تیم سایپا در مورد بازیکنان غایب اظهار کرد: در دیدار فردا جونیور لوپز بدلیل سه کارته بودن و مهدی ترابی بدلیل مصدومیت تیم سایپا را همراهی نمی کنند.
وی در پایان در خصوص رایگان بودن بازی فردا و همچنین اکثر بازی ها در نیم فصل دوم لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: در بازی های تیم ملی موافق این هستم که بازی ها رایگان شود و مردم برای حمایت از نماینده کشورشان به استادیوم بیایند ولی در مسابقات باشگاهی کشور این حرکت حرفه ای نبوده و مخالف آن هستم.
دیدار دو تیم تراکتور سازی تبریز و سایپای تهران فردا جمعه راس ساعت 15 و 15 دقیقه در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار خواهد شد.
تیم تراکتور سازی با 44 امتیاز در رده دوم و تیم سایپا با 24 امتیاز در رده یازدهم جدول لیگ برتر باشگاه های کشور قرار دارند.
خبرنگار:نعمت مرادپور ** انتشار دهنده:محمد رستگار
6132/6183
کد N1651006

وبگردی