آفتاب
پژوهشگر بیوتروریسم ایران:

واردکننده‌های رانت خوار کمر کشاورز ایرانی را خُرد کردند

واردکننده‌های رانت خوار کمر کشاورز ایرانی را خُرد کردند

کرمانشاه- عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) با اشاره به سوء مدیریت در کشاورزی گفت: وارد کننده‌های رانت خوار کمر کشاورز ایرانی را خُرد کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، پروفسورعلی کرمی شامگاه چهارشنبه در همایش بیوتروریسم که در دانشگاه رازی کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: تغذیه سالم، کاهش استرس و اضطراب، ورزش و تحرک، دعا و نیایش، خواب صحیح و احساسات مثبت اصول اساسی سلامت هستند و متاسفانه استرس در جامعه ما بالاست.

پروفسور کرمی با تاکید بر آشنایی دانشجویان با تهدیدات و آسیب‌های حوزه سلامت گفت: من نقد جدی بر کار وزارت بهداشت به عنوان متولی سلامت مردم دارم، وزارت بهداشت اگر به جای توجه به تجهیز بیمارستان‌ها به سی. تی. اسکن، آنژیو و... روی پیشگیری سرمایه گذاری می‌کرد این همه مشکل نداشتیم.

پژوهشگر بیوتروریسم ایران بیان کرد: مقام معظم رهبری آگاه‌ترین فرد کشور هستند و اخیراً در سخنرانی‌های خود خطاب به اساتید، دانشجویان و نخبگان نفوذ دشمن را متذکر شدند و فرمودند " دشمنی آن‌ها پس از ۳۹ سال ذره‌ای کم نشده، کارها تطور پیدا کرده، شیوه کاری آنها تحول پیدا کرده است."

وی بیان کرد: دیگران به من می‌گویند توهم توطئه دارم در حالیکه مقام معظم رهبری طی سالهای اخیر تاکیدات بسیار زیادی بر مسئله توطئه دشمنان و لزوم آگاهی از این توطئه‌ها داشتند، سری به محدوده بیمارستان شهید هاشمی نژاد بزنید تصاویر شرم آوری را خواهید دید در و دیوار را با آگهی فروش کلیه پر کرده‌اند  دشمن می‌خواهد چهره جمهوری اسلامی را خراب کند و در بی بی سی و... نشان دهد که مردم در جمهوری اسلامی برای زندگی کردن کلیه می‌فروشند.

پروفسور کرمی با بیان اینکه ۵۰ هزار مصدوم شیمیایی در کشور داریم، گفت: دشمنی که مردم مظلوم را آماج حملات شیمیایی قرار داد امروز با ما مذاکره می‌کند و ادعای صلح دارد، دشمن تانک‌های آلوده را در عراق رها کرده و همین عاشقان صلح و بشریت در عراق بحران سرطان ایجاد کردند و اثرات سلاح‌های شیمیایی در افغانستان را نیز دیدیم.

وی در ادامه به تهدیدات بیولوژیک و بیوتروریسم اشاره کرد و گفت: این تهدیدات علیه انسان است و اگروتروریسم بر علیه منابع کشاورزی و دامی است و ایندوستریال تروریسم علیه منابع صنعتی  و بخصوص صنایع میکرو الکترونیک و هرجایی که اتصالات الکترونیک وجود دارد.

پژوهشگر بیوتروریسم ایران در ادامه افزود: پایان نامه های مقاطع فوق لیسانس در سطح بسیار پایین و در حد یک تکنیسین است و وقتی انتقاد می کنیم می گویند بودجه آموزشی نداریم چطور فساد ۸۰۰۰ میلیاردی بوجود می آید چطور وزیر در خانه ۳۳ میلیاردی در لواسان زندگی می کند و سرمایه وزیر ۱۰ هزار میلیارد است اما پول پایان نامه ندارید.

داعش بدنبال ساخت سلاح بیولوژیک است

پروفسور کرمی با بیان اینکه دنیای آینده علم، چهار رشته و شامل ان آی بی سی، است، گفت: اینقدر که بیولوژیک مهم شده اتم مطرح نیست مشکلات آینده بشر حتی فیزیک را بیو حل می کند بیولوژیک را ۱۱۰ کشور می توانند تولید کنند.

وی افزود: ۱۱ سپتامبر روز انفجار برج های دو قلو بود اما اصل قضیه در ۱۷ سپتامبر بود  در ۱۸ سپتامبر ۲۰۰۱ پخش پاکت های سیاه زخم به مراکز مهم دولتی آمریکا انجام شد و در این پاکت ها پودر سفید فوق کشنده وجود داشت که یکی از این پاکت ها به ایران نیز آمد داخل پاکت یک یادداشت بود که هدف این اقدام را ایجاد حساسیت علیه اسلام نشان دادند هشت سال بعد اف بی آی اعلام کرد که ارسال کننده پاکت را پیدا کرده است.

عضو هیئت علمی مرکز تحقیقات بیولوژی مولکولی دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله(عج) در ادامه با اشاره به پروژه سلام بیولوژیک ضد مسلمانان گفت: ایران سه برابر کشور انگلیس دستگاه سی تی اسکن و آنژیو دارد.

وی بیان کرد: رزمندگان اسلام، در لپ تاپ داعش اسناد ساخت بمب های بیولوژیک را پیدا کردند که ۵۰۰ صفحه سند پیدا شد که نشان داد داعش به دنبال ساخت سلاح بیولوژیک است.

خطر مخدرهای دیجیتال در میان جوانان

پژوهشگر بیوتروریسم ایران تاکید کرد: امنیت ایران شگفت انگیز است و سیستم دفاعی ما فوق پیچیده است در هیچ کجای دنیا مدل سیستم دفاعی متشکل از بسیج و سپاه و ارتش و.. وجود ندارد و سپاه همیشه در نوک لبه پیکان قرار دارد.

پروفسور کرمی افزود: در باشگاه های ورزشی مکمل های ورزشی به دختران و پسران می دهند تا آنان را عقیم کند و این بخشی از توطئه دشمن است از سوی دیگر مخدرهای دیجیتال نیز جوانان را تهدید می کند.

وی افزود: سالی ۵ میلیارد دلار قاچاق مواد غذایی در کشور داریم، ژلاتین خوکی وارد بازار می شود آدامس  و تنقلات آلوده کودکان و نوجوانان ما را تهدید می کند، ۷۰ درصد علت بیماری ها به دلیل تغذیه است کشت ما عوض شده و به خیار گلخانه ای ۸ بار سم می زنند در تلویزیون می گویند تراریخته نداریم چرا به مردم دروغ می گویید ظریف وزیر خارجه در نامه ای به رئیس جمهور وقت گفت تراریخته مشکل دارد.

پژوهشگر بیوتروریسم ایران افزود: روسیه کشت و واردات تراریخته را ممنوع اعلام کرده، ۳۹ کشور در جهان کشت تراریخته را ممنوع اعلام کردند ۶۴ کشور لیبلینگ را اجباری کردند اما چرا در کشور ما تراریخته کشت می کنند.

وی گفت: اگر خودتان را مدافع ولایت می دانید چرا نمی نویسید که این محصول دستکاری ژنتیک شده آیا کسی که در تلویزیون میگوید تراریخته از ارگانیگ سالم تر است ولایت مدار است نمی دانیم بخندیم یا گریه کنیم.

سوئیس زعفران ایران را سرقت ژنتیک کرد مسئولان تکان نخوردند

وی با استناد به یک تحقیق و پژوهش گفت: ۴۸ درصد برنج در تهران و البرز  تراریخته است چرا می گویند تراریخته در بازار نداریم، سه هفته پیش برچسب گذاری محصولات تصویب شد و بر این اساس تولید و واردات و مصرف محصولات تراریخته بدون مجوز ممنوع است.

پروفسور کرمی نسبت به پروژه دشمن در خصوص سرقت ژنتیک ایرانیان هشدار داد و گفت: ژنوم ایرانیان را سرقت کرده اند در حالیکه هیچ کشوری حق ندارد ژنوم کشور دیگر را سرقت کند.

پژوهشگر بیوتروریسم ایران گفت: ایران سالانه ۶۰۰ میلیون دلار صادرات زعفران دارد، طعم و مزه و رنگ زعفران ایران در کره زمین نظیر ندارد اما سوئیس گونه های زعفران ایران را سرقت ژنتیک کردند و مسئولان ما تکان نخوردند.

وی گفت: دانمارک بالاترین میزان سرطان در کره زمین را دارد و شتاب سرطان در ایران نیز بسیار بالاست همچنین استرس و اضطراب در ایران فاجعه است۲۰ سال است که تراریخته می خوریم  و در این ۲۰ سال کسی اعتراض نکرد و وزیر اعلام می کند که در بازار تراریخته نداریم.

پروفسور کرمی در پاسخ به سوالی در خصوص ریزگردها و اینکه منشا این پدیده عراق است، گفت: ریشه این مشکل سوء مدیریت سازمان محیط زیست است نه بیابان های عراق سد سازی در کشور غیر علمی است مالچ پاشی مصیبت است سوء مدیریت علت این پدیده است آن را گردن خاک و زمین و آسمان نیندازید.

کشاورزی ما سوء مدیریت دارد

پروفسور کرمی با بیان اینکه چهار محصول کلزا، سویا، ذرت و پنبه در ایران تراریخته است، گفت: کشاورزی ما سوء مدیریت دارد مشکل از واردات است شش نفر واردکننده کل برنج ایران هستند.

وی گفت: صادقانه نگذارید دشمن در غذای ما نفوذ کند رئیس موسسه تحقیقات بذر می گوید ۸۰ سال است که ما بذر تولید می کنیم و در جلسه رسمی عنوان می شود که ما نیاز به تراریخته نداریم باید مهندسی کشاورزی کنیم اما واردکننده ها نمی گذارند کمر کشاورز ایرانی را خرد کردند پرتغال برای کشور داریم اما واردکننده پرتغال وارد می کند.

پروفسور کرمی گفت: دلم خون است از رانت خوارها، بالای پست نشستید خدا را در نظر بگیر ریال به ریال را مردم از حلقومت بیرون می کشند همان ها که هشت هزار میلیارد خوردند ویلای ۳۰ میلیاردی دارند هزار میلیارد پول دارد  یک روزی مردم این ها را از حلقومت بیرون می کشند مردم نکنند خدا حساب می کشد.

سخنرانی پروفسور کرمی با انتقاد تند تعدادی از شرکت کنندگان در این جلسه مواجه شد.

کد N1650567

وبگردی