آفتاب

تبدیل تاکسی ها به دفتر کار و سالن نمایش فیلم متحرک در لندن

تبدیل تاکسی ها به دفتر کار و سالن نمایش فیلم متحرک در لندن

خیلی ها دوست دارند در حین رفتن به محل کار یا منزل با تاکسی بتوانند امور مهم محوله را انجام دهند و حالا با افزایش قابلیت های فنی تاکسی های شهر لندن این امر ممکن شده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت RealVNC ارائه دهنده خدمات نرم افزاری با ایجاد تغییراتی در تاکسی های شهر لندن اتصال گوشی های هوشمند به این تاکسی ها و نمایش اطلاعات و تصاویر مورد علاقه سرنشینان بر روی یک نمایشگر شیشه ای را ممکن کرده است.

برای استفاده از این خدمات تنها کافی است کاربر گوشی خود را از طریق یک سیم قابل اتصال به پورت یو اس بی به ابزار نصب شده در تاکسی متصل کند و در حین حرکت در خیابان ها اطلاعات مربوط به خدمات نقشه گوگل را برای یافتن مقصد خود مشاهده کند یا ویدئویی را که در گوشی ذخیره کرده بر روی نمایشگر بزرگ شیشه ای در برابر خود مشاهده کند. البته این کار با استفاده از قابلیت وای – فای هم انجام پذیر است.

به اشتراک گذاری این اطلاعات میان راننده و سرنشینان تاکسی ممکن است و البته دیواره شیشه ای جداکننده راننده و مسافران کاملا ضدصداست و به همین علت هیچ مزاحمتی برای راننده ایجاد نمی شود.

قرار است از این فناوری در نسل جدید تاکسی های شهر لندن موسوم به Metrocab استفاده شود که تا دو سال دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. حداکثر تا شش نفر می توانند سوار این تاکسی ها شوند. تاکسی های یاد شده هیبریدی بوده و با نیروی برق هم می توانند حرکت کنند.

کد N1650048

وبگردی